מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נדב איל במתקפה על קלמן ליבסקינד: "רדוד ושטחי"

נדב איל הגיב לביקורת של קלמן ליבסקינד על ארץ נהדרת: "מה שמפריע לו - שמותחים ביקורת על האליטה השלטונית שהוא נמנה עליה שנים רבות. הוא רוצה גם לשלוט, גם לתמוך בבן גביר וסמוטריץ', וגם שלא יצחקו על השלטון"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 28/12/23 22:26 טז בטבת התשפד

נדב איל במתקפה על קלמן ליבסקינד: "רדוד ושטחי"
קלמן ליבסקינד , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עיתונאי ידיעות אחרונות, נדב איל, יצא היום במתקפה חריפה על שדרן הרדיו הותיק, קלמן ליבסקינד, לאחר שהביע ביקורת על מערכון החייל של ארץ נהדרת מהשבוע האחרון. איל האשים את ליבסקינד בסתימת פיות, וכתב: "זו טענה מגוחכת ועלובה שהיא סתימת פיות לסאטירה. סאטירה מטבעה מותחת ביקורת וצוחקת על שלטון. מה שמפריע לליבסקינד זה שמותחים ביקורת על האליטה השלטונית שהוא נמנה עליה שנים רבות". איל הוסיף: "הוא רוצה גם לשלוט, גם לתמוך בבן גביר וסמוטריץ, וגם שלא יצחקו על השלטון. רדוד ושטחי".

ליבסקינד: "הסאטירה הנוקבת ביותר שמישהו כתב נגד עצמו"

המתקפה של איל מגיע בתגובה לציוץ ביקורתי שהעלה לטוויטר ליבסקינד על מערכון של ארץ נהדרת בו מוצג חייל שמגיע הביתה משדה הקרב ונאלץ להתמודד עם ויכוח פוליטי בלתי פוסק בין בני משפחתו. המערכון תפס תאוצה ברשת והגיע ליותר ממיליון צפיות, וליבסקינד הגדיר אותו כ-"הסאטירה הנוקבת ביותר שמישהו כתב נגד עצמו". השדרן תקף את ארץ נהדרת על כך שלדבריו היא בעצמה שותפה להפצת שנאה: "ארץ נהדרת הייתה עד היום ממטרת הרעל, ההסתה והשנאה הכי אפקטיבית שיש פה" כתב.

.

המערכון של "ארץ נהדרת" שעורר סערה ברשת