מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ישר ללחימה בעזה: קורס טיס הסתיים - רק 3 נשים

מסדר כנפיים בו הוענקו כנפי הטיסה לבוגרי קורס הטיס 187 התקיים בבסיס חיל האוויר עובדה. מפקד חיל האוויר: "לדור שלכם יהיה חלק משמעותי בהשגת יעדי המלחמה ובהשבת הביטחון לתושבי המדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/23 20:15 טז בטבת התשפד

ישר ללחימה בעזה: קורס טיס הסתיים - רק 3 נשים
קורס טיס הסתיים, צילום: דובר צה"ל

בעיצומה של הלחימה המתמשכת בה לוקח חיל האוויר חלק משמעותי במשימות ההגנה וההתקפה של צה"ל ובמקביל אליה, היום (ה') התקיים בבסיס חיל האוויר עובדה מסדר כנפיים בו הוענקו כנפי הטיסה לבוגרי קורס הטיס 187. 36 לוחמי צוות אוויר יצטרפו החל מהיום לשורותיו של חיל האוויר, יהוו את חוד החנית המבצעית והאסטרטגית של צה"ל ויובילו את משימות חיל האוויר בשנים הבאות.
צוערי הקורס

צוערי הקורס צילום: דובר צה"ל

הטקס התקיים במעמד מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר, מפקדים נוספים ומשפחות הבוגרים. טקס הסיום נערך בתום שלוש שנים של הכשרת הצוערים כקצינים לוחמים, כצוותי אוויר וכבוגרי תואר לימודים אקדמי מאוניברסיטת 'בן גוריון'.

הרמטכ"ל: "חיל האוויר פועל במלחמה הזו בהצטיינות"

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי מסר מרחוק לבוגרי הקורס: "למעלה משמונים יום צה"ל פועל בכל הזירות בהגנה ובהתקפה. בתוך כך, חיל האוויר תוקף מטרות טרור, מבצע גיחות איסוף ופינוי פצועים תחת אש. כל התקפה למעוז חדש של חמאס מקבלת מעטפת אש מלאה מהאוויר ומהיבשה וכל כוח בשטח שדורש סיוע אווירי לכל משימה מקבל את כל המעטפת הנדרשת. חיל האוויר פועל במלחמה הזו בהצטיינות".

מהטקס,

מהטקס, צילום: דובר צה"ל

מפקד חיל האוויר: "לדור שלכם יהיה חלק משמעותי בהשגת יעדי המלחמה ובהשבת הביטחון לתושבי המדינה"

מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר אמר בטקס: "אתם, הניצבים כאן היום על מגרש המסדרים, מסיימים את קורס הטיס בזמן היסטורי, בסערת הקרבות. אנחנו עומדים כאן בשעה שבה לוחמים אמיצים נלחמים בעזה מבית לבית, מסמטה לסמטה, כשמסוקי הקרב, כלי הטיס המאוישים מרחוק, מטוסי תובלה ומטוסי קרב מסייעים ממעל, כשמסוקי הסער ולוחמי 669 מפנים פצועים מאזורי הקרבות בחירוף נפש, במטרה להציל את חייהם. זה הדור שלכם, זאת האחריות של כולנו. לדור שלכם יהיה חלק משמעותי בהשגת יעדי המלחמה ובהשבת הביטחון לתושבי המדינה".