נחשף: הסרטון האבוד של אורון שאול

במשפחתו של אורון שאול שנחטף במהלך מבצע צוק איתן פרסמו סרטון שנמצא השבוע ולא נראה מעולם. המשפחה מציינת את יום הולדתו ה-30, שהיה אמור לחול היום: "ה-20 ביולי 2014 זה התאריך שאנחנו נמצאים בו יום יום במשך 3447 ימים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/23 11:44 טו בטבת התשפד

נחשף: הסרטון האבוד של אורון שאול
אורון שאול ז"ל, היה אמור לחגוג 30, צילום: באדיבות המשפחה

אורון שאול, שנחטף במהלך מבצע "צוק איתן" אמור היה לחגוג היום (ד') את יום הולדתו ה-30 כאשר זאת השנה העשירית בה יצויין יום הולדתו, כשגופתו נמצאת בשבי בעזה יחד עם גופתו של הדר גולדין. במשפחה משחררים היום סרטון אבוד של אורון - סרטון שמשפחת שאול מצאה השבוע ומעולם לא פורסם. המשפחה מסרה: "אנחנו מתפללים ששום חטוף לא יגיע לרגע בו הוא נמצא 10 שנים בשבי. ליבנו עם כל משפחות החטופים שלצערנו הצטרפו אלינו בחודשים האחרונים. כולם צריכים לחזור עכשיו".

הסרטון האבוד של אורון שאול צילום: CTSHCU, VNAPJV

"המחשבות עליו וביתר שאת ביום הולדתו לרגע לא פוסקות"

עוד אמרו במשפחה כי "הגעגועים לאורון לא פוסקים. המחשבות עליו וביתר שאת ביום הולדתו לרגע לא פוסקות. לא האמנו שיעבור עשור ונציין את יום הולדתו העשירי כשאורון עדיין שבוי בעזה. העולם ממשיך והשגרה מתקיימת כרגיל, אבל אצלנו העולם עצר מלכת. הכל נשאר באותו המקום, ה-20 ביולי 2014 זה התאריך שאנחנו נמצאים בו יום יום במשך 3447 ימים".

זהבה שאול עם תמונת בנה

זהבה שאול עם תמונת בנה, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

כזכור, ב- 20 ביולי 2014, במהלך הלחימה של חטיבת גולני בשכונת שג'אעיה, נפגע נגמ"ש מדגם M-113 מירי טיל נ"ט שהביא למותם של שישה חיילי צה"ל. אורון לא הספיק להיכנס לנגמ''ש, חתר למגע והמשיך לנהל קרב אל מול המחבלים, עד שנפל ונחטף אל תוך מנהרה שהייתה בסמוך לאזור ההיתקלות. עדות לכך הם האפוד והקסדה שלו שנמצאו בעומק המנהרה".