רמי לוי בהלם: המהלך של ויקטורי נגד הדסקיות שלו

לאחר שרמי לוי הסתבך עם משפחות החטופים לאחר שבחר למכור דסקית עם כיתוב שונה, מנכ"ל ויקטורי הודיע כי ימכרו את דסקיות החטופים: "אני לא רוצה כסף כמו רמי לוי. אני לא מרוויח על זה אגורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/23 09:00 טו בטבת התשפד

רמי לוי בהלם: המהלך של ויקטורי נגד הדסקיות שלו
ויקטורי, צילום: CC BY-SA 3.0, wikipedia, ניר ודל

סערת הדסקיות נמשכת: אייל רביד, ראש רשת ויקטורי הודיע כי הרשת תתחיל למכור את דסקיות מטה משפחות החטופים, "הלב שלנו שבוי בעזה", שעד כה הייתה זמינה רק בחנויות השייכות לקבוצת פוקס. זאת לאחר שרמי לוי הסתבך כשהחליט למכור דסקיות עם הכיתוב "ליבנו עם חיילי צה"ל".

"הייתי בטוח שרמי לוי תורם את ההכנסות, כשהבנתי שלא הרגשתי עם זה מאוד לא נוח"

"למכור את הדסקית היה החלום שלי והיום נחתם ההסכם. אני לא מרוויח על זה אגורה. כמו שאני קונה דסקית ב-30 שקל ככה אני מוכר - וגם הפחת הוא עליי. אני רוצה לעזור להם והזמן עובר פועל לרעתם. עוברים אצלי בקופה 70 אלף איש ביום", אמר רביד ל-TheMarker.

רביד המשיך ועקץ את רמי לוי על הדסקית שייצר: "בהתחלה כשרמי לוי השיק את הדסקית שלו הייתי בטוח שהוא תורם את ההכנסות לחיילים ואם לא אז למטה החטופים. כשהבנתי שזה לא המצב הרגשתי עם זה מאוד לא נוח. קראתי שבמטה החטופים אומרים שהם לא הסכימו למכור דרך רמי לוי ועוד רשתות כי הם לא יכולים להתעסק עם העלויות של שינוע ושל ייצור דסקיות שלא בטוח יימכרו ומיד התקשרתי אליהם. אמרתי להם 'אני אפיץ לכם, אני לא רוצה כסף ולא אעבוד איתכם בקונסיגנציה כמו שרמי לוי הציע לכם. תשלחו סחורה ותקבלו צ'ק. התחייבתי לרכישת עד 100 אלף דסקיות במספר פעימות".

לוי מכר דסקיות בחמישה שקלים והסתבך

כזכור, לאחר שבשבוע שעבר הכריז רמי לוי כי ימכור בסניפי הרשת דסקיות עם הכיתוב "ליבנו עם חיילי צה"ל" בעלות של חמישה שקלים בלבד, התברר כי משפחות החטופים אינן מרוצות מהמהלך וטוענות כי הדסקית דומה מדי לדסקית שהנפיקו משפחות החטופים עם הכיתוב "הלב שלנו שבוי בעזה" וכי המהלך פוגם ברווחים של מטה המשפחות.

הדסקית שהוציא רמי לוי

הדסקית שהוציא רמי לוי, צילום: רמי לוי

במהלך ראיון של לוי עם אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM, היתמם מנכ"ל הרשת, "אני לא מבין מה הבעיה פה. לא הבנתי את הבעיה עד עכשיו. הדסקית עולה לי 5 שקלים ואני מוכר אותה ב־5 שקלים. זה כסף קטן יחסית למה שאנו תורמים לחיילי צה"ל. רצינו שעם ישראל יזדהה עם החיילים". לוי ביקש להבהיר כי הוא בעצמו קנה מהמטה 10 דסקיות. "לא עשיתי את זה כדי להתחרות באף אחד", הוא התנצל, "אני לא מוכר ב-30 שקל. מתנצל אם פגעתי בהם".