אבל כבד: אחרי שכיכב ב"כוכב הבא" - הקצין נפל בעזה

סרן שאול גרינגליק ז"ל שנפל בקרב בעזה השתתף בעונה האחרונה של "הכוכב הבא" אך שב להילחם עם חבריו לפלוגה. בפוסט שמקבל עתה משמעות אחרת כתבה אימו לאחר התוכנית: "תחזרו לשלום בעז"ה ונתחיל משהו חדש" | בקשת ספדו והודיעו - התוכנית הקרובה תוקדש לשאול

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 18:59 יד בטבת התשפד

אבל כבד: אחרי שכיכב ב"כוכב הבא" - הקצין נפל בעזה
שאול ז"ל בתוכנית, צילום: קשת 12

המלחמה בעזה מביאה איתה מידי יום בשורות קשות שאי אפשר להישאר אדישים אליהם, כך גם במקרה של סרן שאול גרינגליק שנפל היום (ה') בעזה. קצין הנח"ל השתתף לאחרונה בתוכנית ה"כוכב הבא" כשהוא לבוש מדים והפתיע את הקהל והשופטים בביצוע מרגש לשיר "עטלף עיוור" של חנן בן ארי כשאמו הנרגשת בקהל.

שאול כתב: "עכשיו אני חי חלום ישן"

בפוסט שהעלתה אימו לרשתות ומקבל עתה משמעות מצמררת כתבה כי למרות שעבר שלב בתוכנית, בחר לחזור לפלוגה ולהמשיך להילחם: "מצדיעה לבן שלי היקר סרן (מיל) שאולי שויתר על הכוכב הבא ונשאר להלחם עם הפלוגה. תחזרו לשלום בעז"ה ונתחיל משהו חדש".

האם רותי אף שיתפה דברים שכתב לה שאול: "דמיינתי את השנה הזאת אחרת, שנה של שאיפות והגשמת חלומות. עכשיו אני חי חלום ישן, להלחם בשביל המדינה ואנחנו כרגע באמצע הלילה. חלום חדש ואחר יצטרך לחכות קצת".

בקשת ספדו, התוכנית הקרובה תוקדש לשאול

בקשת ספדו לשאול והודיעו כי התוכנית הקרובה תוקדש לו: "הלב נשבר. משפחת קשת 12 וטדי הפקות כואבים את מותו של שאול גרינגליק, קצין לוחם בחטיבת הנח"ל שנפל היום בקרב בצפון רצועת עזה.
שאול השתתף בעונה הנוכחית של הכוכב הבא וריגש את כולנו. אנו מוסרים תנחומינו ומשתתפים בצערם העמוק של בני המשפחה והחברים".