"מה התוכניות שלכם לכריסמס?" סרטון ההסברה שהגיע ל-50 מיליון צפיות

סרטון הסברה עוצמתי של משרד התפוצות שהגיע לעשרות אלפי צפיות, מזכיר לצופים ברחבי העולם רגע לפני חג המולד 2024, מה המשאלה של ילדי ישראל לסנטה קלאוס: להחזיר את החטופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 11:02 יד בטבת התשפד

"מה התוכניות שלכם לכריסמס?" סרטון ההסברה שהגיע ל-50 מיליון צפיות
הסרטון שהגיע למעל 50 מיליון צפיות, צילום: מתוך הסרטון של משרד התפוצות

מאז ה 7.10 משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות הפיק והפיץ מאות סרטונים וחומרי תודעה ייעודיים אשר עוסקים במעשי הזוועות שאירעו בעוטף עזה. רגע לפני חג המולד, "כריסמס" 2024, הפיקו במשרד סרטון שנועד לעורר את העולם למצב בישראל. הסרטון הייחודי גרר למעלה מ-50 מיליון צפיות.

צפו בסרטון הכריסמס:

בסרטון רואים את "סנטה קלאוס", מקבל מכתב מילד ישראלי שמספר כי אמו ואחותו נרצחו ואביו חטוף בעזה, ומביע משאלה שיחזרו. וכל שנותר למגשים החלומות הנוצרי - זה להתייפח. הסרטון מסתיים במשפט: "מה התוכניות שלכם לחגים?".

מאות חומרי הסברה שהגיעו למעל מ- 650 מיליון צפיות

עד היום הופקו על ידי משרד התפוצות מאות חומרי הסברה, אשר הגיעו למעל מ- 650 מיליון צפיות. סרטוני ההסברה המרכזיים הופקו באנגלית, בהתאם למסרים הלאומיים ומרביתם תורגמו לחמש שפות: ספרדית, צרפתית, רוסית, גרמנית וערבית.

בנוסף, המשרד שותף להפקה של עשרות סרטי הסברה ביחד עם ארגוני חברה אזרחית, לצד עידוד ויצירת סרטוני הסברה, בייחוד ברשתות טיקטוק ואינסטגרם באמצעות תוכן משפיענים עם קהל בחו"ל שהגיע גם הוא למאות מיליוני צפיות בערוצי היוצרים עצמם. נוסף למאמצים אלו, המשרד החל בקידום כתבות התואמות את מאמצי התודעה לקהלים נבחרים, בהיקף חשיפה של למעלה מ- 234 מיליון.