מטה משפחות החטופים נגד רמי לוי: "עושה עלינו סיבוב"

מעל 40 אלף דסקיות עם הכיתוב "ליבנו עם חיילי צה"ל" נמכרו ברשת רמי לוי בשבוע האחרון. מטה משפחות החטופים זועמים על הפרויקט וטוענים כי הוא פוגע במכירות דסקית החטופים: "עלול ליצור את הרושם של חיילים לעומת חטופים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 08:22 יג בטבת התשפד

מטה משפחות החטופים נגד רמי לוי: "עושה עלינו סיבוב"
רמי לוי עם לוחמים, צילום: ללא

לאחר שבשבוע שעבר הכריז רמי לוי כי ימכור בסניפי הרשת דסקיות עם הכיתוב "ליבנו עם חיילי צה"ל" בעלות של חמישה שקלים בלבד, התברר כי משפחות החטופים אינן מרוצות מהמהלך וטוענות כי הדסקית דומה מדי לדסקית שהנפיקו משפחות החטופים עם הכיתוב "הלב שלנו שבוי בעזה". הדבר פוגם ברווחים של מטה המשפחות, כך מדווחת עדי דברת ב"דה מרקר".

"זה נראה כאילו רמי לוי עושה סיבוב על המשפחות מסיבות פוליטיות"

מאז השבוע שעבר מכר רמי לוי קרוב ל- 40 אלף דסקיות עם הכיתוב "לבנו עם חיילי צה"ל – עם ישראל חי", ובמטה המשפחות זועמים. לטענת מקורב למשפחות, "הדסקית היא הסמל בה"א הידיעה של המאבק לשחרור החטופים". עוד המשיך וטען המקורב כי "הבחירה באותו סמל צורמת ומרגישה כמו סוג של התרסה. הרי ברמי לוי יכלו לבחור בספר תהילים קטן למען החיילים, או בחולצה. הבחירה דווקא בדסקית היא טעות בעיניי ועלולה ליצור את הרושם של חיילים לעומת חטופים".

הדסקית שהוציא רמי לוי

הדסקית שהוציא רמי לוי צילום: רמי לוי

רמי לוי בתגובה: "לא עשיתי את זה כדי להתחרות באף אחד"

הבוקר (ב') התראיין לוי לרדיו 103fm והגיב לטענות: "מה זה צריך לעשות רעש?, אני לא מבין מה הבעיה פה. הדסקית עולה לי 5 שקלים ואני מוכר אותה ב־5 שקלים. זה כסף קטן יחסית למה שאנו תורמים לחיילי צה"ל. רצינו שעם ישראל יזדהה עם החיילים". עוד אמר: "אני בעצמי רכשתי מהמטה 10 דסקיות, לא חשבתי על זה, לא עשיתי את זה כדי להתחרות באף אחד. אני לא מוכר ב־30 שקל. מתנצל אם פגעתי בהם".