מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סקר חדש: זה השר הפופולרי בליכוד - בשוויון עם נתניהו

סקר מיוחד בקרב אנשי ליכוד בדק מי הם שרי המפלגה המועדפים עליהם. למקום הראשון הגיעו בשוויון נתניהו וגלנט, במקום השני ובפער רב, התברג שר החוץ אלי כהן עם 306 הצבעות ולמקום האחרון בעשיריה הגיע השר מיקי זוהר

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 24/12/23 22:36 יב בטבת התשפד

סקר חדש: זה השר הפופולרי בליכוד - בשוויון עם נתניהו
נתניהו, צילום: Noam Revkin Fenton,Flash90

מתקפת השבעה באוקטובר והמלחמה הקשה שמתנהלת גם בימים אלו הובילה לשינויים משמעותיים בדעותיהם הפוליטיות של אזרחי ישראל. סקר פנימי שנערך על ידי ערוץ העדכונים "מלוכדים" בין תומכי מפלגת הליכוד, מגלה שינוי גם במדד הפופולריות של שרי הליכוד. מי שהתחזק בהיקפי התמיכה בין מצביעי המפלגה והגיע לשיעור זהה לנתניהו, הוא שר הביטחון גלנט שזכה ב-425 הצבעות.

שר החוץ במקום השני - מיקי זוהר אחרון בעשיריה

בסקר, בו השתתפו אלפי ליכודניקים הגיע למקום השני שר החוץ אלי כהן ואחריו, במקום השלישי הגיעה באופן מפתיע השרה מאי גולן עם 262 קולות. אל המקום הרביעי הגיע יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה. בהמשך הרשימה אפשר למצוא גם את השרים: יריב לוין (5), ניר ברקת (6), מירי רגב (7), עמיחי שיקלי (8) עידית סילמן (9) ומיקי זוהר (10).

יואב גלנט

בשיוויון עם נתניהו, גלנט. צילום: David Cohen/Flash90

טלי גוטליב במקום השני ברשימת חברי הכנסת

בקרב חברי הכנסת, את המקום הראשון לקח חברת הכנסת חנוך מילבצקי עם 397 קולות. אחריו, למקום השני מגיעה חברת הכנסת טלי גוטליב שמאז המלחמה הצליחה לספק כבר מספר אמירות שנויות במחלוקת. אל המקום השלישי מגיע חבר הכנסת דני דנון. אחריו ברשימה: חבר הכנסת בועז ביסמוט (4), חבר הכנסת אופיר כץ (5), חבר הכנסת משה סעדה (6) חברת הכנסת קטי שטרית (7), חבר הכנסת דן אילוז (8) חברת הכנסת אתי עטייה (9) וחבר הכנסת אריאל קלנר סוגר את העשיריה עם 94 קולות בלבד.

טלי גוטליב

מובילה במקום השני, טלי גוטליב. צילום: Yonatan Sindel/Flash90