טלי גוטליב: "נולדתי למין הלא נכון. חבל שנולדתי אישה"

לאחר הסערה שעורר ניר ברקת, הודיעה חברת הכנסת כי היא טענה את אותו דבר כבר חודש וחצי. אבל לדבריה, הסיבה שלא התייחסו אליה - כי היא אישה: "לא לחמתי בצבא ואני לא גבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/23 19:34 יב בטבת התשפד

טלי גוטליב: "נולדתי למין הלא נכון. חבל שנולדתי אישה"
טלי גוטליב, צילום: Flash90

לאחר הסערה שעורר השר ניר ברקת כשטען כי המדינה הפחיתה את עוצמת התקיפות מהאוויר בעזה ובכך מסכנת חיילים, חברת הכנסת טלי גוטליב התראיינה לערוץ הכנסת וענה כי בחודש וחצי האחרונים היא אומרת את אותה הטענה, אך איש לא התייחס כי היא אישה.

גוטליב: "חייבת למחוק מיד את כל האיפור הזה, כדי שאולי יתייחסו אליי ברצינות"

"אני חייבת להחליף את הסגנון לבוש שלי", זעמה גוטליב, "קבלו ספוילר, נולדתי למין הלא נכון. חבל שנולדתי אישה. באמת, כי אני אומרת את הדברים האלה כבר חודש וחצי, אבל לא לחמתי בצבא ואני לא גבר, ואני חייבת להצטייד בז'קט ולעשות לעצמי איזה פרצוף רציני ולמחוק מיד את כל האיפור הזה, כדי שאולי יתייחסו אליי ברצינות".

היא המשיכה וטענה, "אני אגיד לך מה אני אומרת. יש לי ברוך השם אוזניים. איפה ההפגזות הארטילריות בדרום הרצועה? איפה? מה זה הירידה הדרמטית בהפגזות ארטילריות מהאוויר?". גוטליב הסבירה:
"בדרום הרצועה יש אזורי מחסה כאלה ואחרים לעזתים שקיבלו הודעת פינוי מצה"ל ולא התפנו. אז אני צריכה לרחם עליהם ובגלל זה לתמרן קרקעית את כוחותיי?"