תא"ל ברק חירם הותקף ברשתות, בנט זעם: "חדלי מיד, לפני שהקו הזה יתפוס"

אשת המחאה נאווה רוזוליו הכפישה ברשתות את שמו של תא"ל ברק חירם תוך שכתבה: "לא בלתי רלוונטי לציין שברק חירם הוא בן הציונות הדתית". בנט הגיב בחריפות: "כיצד את מעזה לערוך משפט שדה לקצין, מפקד אוגדה, שרץ לתוך זירת האש בבארי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/23 13:02 יב בטבת התשפד

תא"ל ברק חירם הותקף ברשתות, בנט זעם: "חדלי מיד, לפני שהקו הזה יתפוס"
תא"ל ברק חירם, מהראשונים שהגיעו לבארי, צילום: דובר צה"ל

בעוד ברוב הציבור קציני וחיילי צה"ל ממשיכים להיות בלב הקונצנזוס, ברשתות ישנם גם קולות אחרים. אשת המחאה המוכרת נאווה רוזוליו פרסמה פוסט חריף שתקף את תא"ל ברק חירם, שהיה מהראשונים להגיע לבארי בשבת השחורה, סביב סוגיית הירי על הבית בו שהו בני ערובה. מי שנזעק לגנות את הפוסט הוא ראש הממשלה לשעבר שכתב: "פשוט חדלי מיד, לפני שהקו הזה יתפוס".

"הוא בן הציונות הדתית"

רוזוליו התבססה על כתבה של הניו יורק טיימס וכתבה: "בתחקיר (העיתון) תא"ל ברק חירם בכבודו ובעצמו מאשר שהוא זה שנתן את ההוראה לירות לתוך הבית, גם במחיר של פגיעה בבני הערובה". בהמשך הוסיפה התייחסות אישית לחירם וכתבה: "לא בלתי רלוונטי לציין שברק חירם הוא בן הציונות הדתית, והוא עדיין לא הושעה".

בנט, לפני שנתיים הוקמה הממשלה

בנט, זועם על פעילת המחאה. צילום: Alex Kolomoisky/POOL

"כיצד את מעזה לציין לרעה שהוא בן הציונות הדתית?"

בנט הגיב להאשמות הקשות והגיב לרוזוליו: "חדלי. פשוט חדלי מיד, לפני שהקו הזה יתפוס. כיצד את מעזה לערוך משפט שדה לקצין, מפקד אוגדה, שרץ לתוך זירת האש בבארי ונלחם במחבלים על בסיס שני משפטים שצוטטו בעיתונות זרה ולרוב עוינת?". הוא הוסיף: "מפקד אוגדה שנלחם כבר 70 יום למען בטחוננו. את מבינה בכלל מה תמונת הקרב שהוא ראה? כמה זירות פתוחות בבארי היו באותה העת? וכיצד את מעזה לציין לרעה שהוא בן הציונות הדתית?".