הח"כ לשעבר פורש מהליכוד: "נתניהו מכניס את ישראל לסכנה קיומית"

לאחר שפרש בעבר מהתנועה וחזר, חבר הכנסת לשעבר מודיע שוב על פרישה. את הדברים אמר ברקע ההכרזה של שר הביטחון לפיה יוכלו תושבי עזה לשוב לבתיהם במכתב למנכ"ל המפלגה הוא כותב: "מבקש לגרוע אותו משורותיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/23 13:46 י בטבת התשפד

הח"כ לשעבר פורש מהליכוד: "נתניהו מכניס את ישראל לסכנה קיומית"
נתניהו, פייגלין עוזב בשנית, צילום: Chaim Goldberg,FLASH 90

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין הודיע אתמול (ה') למנכ"ל המפלגה כי הוא דורש להסירו מרשומותיו וכי הוא עוזב את המפלגה. הרקע לעזיבה היא טענותיו של פייגלין בנוגע ניהול המלחמה של נתניהו כשבמכתבו הוא מזכיר את אמירתו של שר הביטחון גלנט לפיה בתום המלחמה יוכלו התושבים העזתים לחזור לבתיהם.

פייגלין

פייגלין, נוטש את הליכוד. צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

"השובע פרסם שר הביטחון כי צה"ל יחזיר את תושבי עזה לבתיהם וברור שהתוכנית המתועבת הזו מקבלת את מלוא הגיבוי של ראש הממשלה" כותב פייגלין ומזכיר בכמה נקודות את המשמעות לטענתו של ההחלטה: "המשמעות היא שהליכוד בראשות נתניהו מכניס את מדינת ישראל לסכנה הקיומית הגדולה בתולדותיה".

"לאחר שנים ארוכות של מאבק בדרכו הקלוקלת של נתניהו"

פייגלין מוסיף בסוף המכתב וכותב: "חזרתי לליכוד מתוך תקווה שלאחר שנים ארוכות של מאבק בדרכו הקלוקלת של נתניהו, ולאחר שמערכת היחסים בנינו באה על תיקונה, אוכל להשפיע באופן חיובי על דרכו ועל הכיוון שאליו מצעידים הליכוד והעומד בראשה את מדינת ישראל. היום התברר כי תקוותי זו הייתה תקוות שווא". כותב פייגלין.

מכתבו של פייגלין

מכתבו של פייגלין צילום: צילום מסך