ויכוח בין סמוטריץ' לנתניהו ירד לפסים אישיים: "עושה קומבינות"

ויכוח פומבי התפתח בין הליכוד לבין הציונות הדתית לאחר ציוץ של סמוטריץ' כנגד נתניהו וחברי הקבינט. הליכוד עקץ את שר האוצר על התקציב והוא בתגובה האשים את נתניהו בקומבינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/23 19:55 ח בטבת התשפד

ויכוח בין סמוטריץ' לנתניהו ירד לפסים אישיים: "עושה קומבינות"
ויכוח קשה בין נתניהו לסמוטריץ', צילום: Alex Kolomoisky/POOL***

הקואליציה במשבר: ויכוח פומבי התפתח היום בין בצלאל סמוטריץ', יושב ראש הציונות הדתית, לבנימין נתניהו, יו"ר סיעת הליכוד. הוויכוח התפתח סביב הביקורת שהעביר סמוטריץ' מוקדם יותר היום (ד') על ראש הממשלה ועל הקבינט הבטחוני: "קבינט המלחמה צריך לשלוח את ראש המוסד לסכל את ראשי החמאס בכל מקום שהם ולא לדבר איתם ולנהל איתם מו"מ", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

הליכוד: דברים משוללי כל יסוד, סמוטריץ: ראש הממשלה עושה קומבינות

מהליכוד נמסר בתגובה לציוץ: "מצער ששר האוצר בחר לצייץ דברים משוללי כל יסוד. ראש הממשלה נתניהו כבר הנחה את המוסד לחסל את בכירי חמאס בכל מקום שהם כפי שהנחה את שר האוצר לפתוח את הברזים ולדאוג שהכספים יגיעו לאזרחים, לעסקים, למפונים, לחיילים ולמילואימניקים", עקצו את סמוטריץ'.

בציונות הדתית לא נשארו חייבים ומיהרו להוציא הודעת נגד: "הברזים היחידים שראש הממשלה ניסה ללחוץ על שר האוצר לפתוח בכל מיני קומבינות הם אלה שנועדו להזרים כספים לרשות הפלשתינית כדי שהיא תעביר אותם לחמאס בעזה. טוב ששר האוצר עמד בפרץ והציב קו אדום".

הליכוד: מודים על תמיכתו של סמוטריץ'

אבל הסיפור לא נגמר שם. בליכוד ביקשו להגיד את המילה האחרונה בוויכוח ומסרו: "מודים על תמיכתו של סמוטריץ׳ במדיניות שמוביל ראש הממשלה נתניהו ביום שאחרי חיסול החמאס - לא נחליף את חמאסטאן בפת"חסטאן".