מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

האזינו: חולדאי מאשים: רוב חובשי הכיפה בעירי לא התגייסו למילואים

ראש עיריית תל אביב העריך במהלך ראיון כי מרבית התושבים הדתיים בעירו לא התגייסו למילואים. חולדאי קרא שלא לדחות את הבחירות והזהיר: "אתה לא יכול לנהל שנה מערכת בחירות במציאות של קיצוצים כלכליים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/23 18:45 ז בטבת התשפד

חולדאי מאשים: רוב חובשי הכיפה בעירי לא התגייסו למילואים
חולדאי מאשים, צילום: Tomer Neuberg,Flash90

פרובוקציה בשעת מלחמה: ראש עיריית תל אביב,רון חולדאי, טען במהלך ראיון לאודי סגל ב-103FM כי מרבית חובשי הכיפה בתל אביב אינם משרתים בצבא. בראיון שנערך עימו אתמול (ב') נשאל חולדאי מדוע הוא מתנגד לדחיית הבחירות ברשויות המקומיות חרף גיוסם של רבים מחובשי הכיפה בעיר לשירות מילואים. חולדאי השיב: "מרבית חובשי הכיפה אני מעריך בעירי בכלל לא משרתים, אז לכן לחובשי הכיפה יש כל מיני צורות".

(דקה 1:20)

"הבחירות יתקיימו רק ב-80% מהרשויות"

בהמשך הראיון חולדאי טען כי אסור לדחות את הבחירות והסביר: "הבחירות יתקיימו רק ב-80% מהרשויות. ברשויות של המפונים לא יתקיימו בחירות. בנוסף לוחמים שירצו להתמודד יוכלו להפסיק לשרת וללכת להתמודד".

"אתה לא יכול לנהל שנה מערכת בחירות במציאות של קיצוצים כלכליים"

חולדאי הוסיף: "אנחנו נכנסים לאחת השנים הקשות ביותר מבחינה כלכלית, אתה לא יכול לנהל שנה מערכת בחירות במציאות של קיצוצים כלכליים ולהטיל גזירות ולבנות תהליך חדש של סדרי עדיפויות בתקופת בחירות. זה לא עובד. וזה אחרי שכל הרשויות נמצאות בתוך שנה במערכת בחירות. לעשות בחירות חדשות, זה לעשות הכל מחדש".