מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נגד השר החרדי: ההודעה של ש"ס ויהדות התורה

מפלגות ש"ס ויהדות התורה הודיעו על תמיכתן בדחיית מועד הבחירות לרשויות המקומיות. יהדות התורה: "לדחות את הבחירות לסוף חודש פברואר" | ארבל: לא אקדם חקיקה לדחיית הבחירות

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/23 15:49 ו בטבת התשפד

נגד השר החרדי: ההודעה של ש"ס ויהדות התורה
משה ארבל | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות הביקורת על החלטת שר הפנים משה ארבל שלא לדחות את מועד הבחירות ברשויות המקומיות, יו"ר ש"ס, אריה דרעי הודיע היום (ב') על תמיכתו בדחיית הבחירות "לאור הטענות המוצדקות בדבר מועמדים וחיילים הנמצאים במילואים בהגנת עם ישראל ואינם יכולים להיערך כראוי". דרעי הוסיף: "אם יימצא רוב בוועדת הפנים לדחיית מועד הבחירות ל-27 בפברואר, סיעת ש"ס תתמוך בדחייה זו".

"אין את הרוב הדרוש בוועדת הפנים, בממשלה ובמליאה לדחיית הבחירות"

עם זאת במפלגת ש"ס הסבירו כי ההחלטה שלא לדחות את הבחירות הגיעה לאחר שנבדק ועלה כי אין את הרוב הדרוש בוועדת הפנים, בממשלה ובמליאה לדחיית הבחירות. לצד זאת במפלגת ש"ס מסרו כי "ככל ויימצא רוב לשינוי המועד, ש"ס תתמוך בדחיית הבחירות ל-27 בפברואר".

יהדות התורה: "לדחות את הבחירות לסוף חודש פברואר"

מפלגת יהדות התורה הצטרפה גם היא לקריאת ש"ס, והודיעה על תמיכה בדחיית הבחירות בנושא הבחירות המוניציפליות: עמדתנו היא לדחות את הבחירות לסוף חודש פברואר. בתגובה לדברים, ארבל הודיע כי "לא תקודם חקיקה ממשלתית לדחיית מועד הבחירות. המועד הקבוע בחוק הוא 30.1.24".