מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"פרסומים שקריים" בוגי יעלון ישלם עשרות אלפי שקלים לפרקליטו של נתניהו

אחרי שטען כי דוד שמרון, פרקליטו לשעבר של נתניהו קיבל כסף במסגרת "פרשת הצוללות", בית המשפט חייב את שר הביטחון לשעבר לשלם פיצויים בגין פרסומים שקריים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 15:51 ה בטבת התשפד

"פרסומים שקריים" בוגי יעלון ישלם עשרות אלפי שקלים לפרקליטו של נתניהו
נתניהו ובוגי מתנגשים, צילום: מרים אלסטר/פלאש90

הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר בוגי יעלון חויב על ידי בית המשפט היום (א') לשלם 88,000 ש"ח לפרקליטו לשעבר של נתניהו, דוד שמרון, לאחר שהאשים אותו מספר פעמים בתקשורת שקיבל עשרות מיליוני אירו שלא כדין במסגרת פרשת הצוללות, ושחלק מהכסף הלך לנתניהו.


כזכור, יעלון טען בתגובה להגשת כתב התביעה שזו תביעת סרק וש"כך מתנהלת כנופיית פשע". לאחר שהובהר לו על ידי השופט מצבו המשפטי נאלץ להסכים לפיצוי כפי שיקבע השופט. את שמרון ייצגו עורכי הדין עמית חדד ונעה מילשטיין. עו"ד עמית חדד מלוה את נתניהו כבר שנים רבות. עו"ד חדד מייצג שורת חברות ואנשים מהבכירים במדינת ישראל ובראשם ראש הממשלה נתניהו.

"במשך שנים נאלץ עו"ד שמרון להתמודד עם שקרים גסים"

עו"ד עמית חדד ונועה מילשטיין שמייצגים את עו"ד שמרון: "אחרי שנים שבהן עו"ד שמרון נאלץ להתמודד עם שקרים גסים באשר למעורבות שלו במה שכונה ׳פרשת הצוללות׳, לאחר שימוע מוצלח בפרקליטות, נקבע כי בעו"ד שמרון לא דבק רבב, ועתה בית המשפט מחייב את מי שפרסם נגד עו"ד שמרון שקרים גסים לשלם לו פיצויים משמעותיים".

נזכיר כי לא מדובר בניצחון הראשון של עו"ד שמרון. בתחילת השנה שמרון תבע וניצח את דוד ארצי, בכיר לשעבר בתעשייה האווירית, בכ-400 אלף שקלים שטען שבני הזוג נתניהו חתמו, לכאורה, על הסכם שאומר כי מינויים של בכירים במערכת הביטחון צריכים לקבל את אישורה של שרה נתניהו.