מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ראש המועצה במסר ברור: "לשטח הכול בדיוק כמו שיש היום באושוויץ"

ראש מועצת מטולה התייחס לפעולות צה"ל במלחמה והביע דעה נחרצת על עזה: "לשטח הכול בדיוק כמו שיש היום באושוויץ. שיהיה מוזיאון ושכל העולם ילמד מה מדינת ישראל מסוגלת לעשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 13:44 ה בטבת התשפד

ראש המועצה במסר ברור: "לשטח הכול בדיוק כמו שיש היום באושוויץ"
כוחות צה"ל בחאן יונס, צילום: דובר צה"ל

המלחמה נמשכת בעוצמה וגם החזית הצפונית לא רגועה. בשבוע שעבר נורו טילי נ"ט רבים לכיוון גבול הצפון על ידי חיזבאללה. בריאיון שערכו ינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM עם דוד אזולאי, ראש מועצת מטולה, התייחס ראש המועצה לתגובת צה"ל למעשי המחבלים - הן בגזרה הדרומית והן בגזרה הצפונית.

ראש המועצה: "לשטח הכול בדיוק כמו שיש היום באושוויץ"

"אחרי 7 באוקטובר אני חושב שמה שצריך להיות עכשיו ברצועה זה במקום לקרוא להם ללכת דרומה, לקרוא להם ללכת לחופים, ספינות חיל הים שמות אותם בחופי לבנון, יש שם מספיק מחנות פליטים. צריך לשים רצועת ביטחון מהים עד הגדר, ריקה לחלוטין, למען יזכרו כולם את כל מה שהיה שם. לשטח הכול בדיוק כמו שיש היום באושוויץ. שיהיה מוזיאון, שכל העולם ילמד מה מדינת ישראל מסוגלת לעשות ושאף אחד לא יחיה ברצועת עזה, למען יראו וייראו", טען אזולאי בלהט.

טנק ברצועה

טנק ברצועה, צילום: דובר צה"ל

בהמשך, התייחס גם לחיזבאללה שבצפון: "גם חיזבאללה רואה מה קורה בדרום, וככל שלא נסיים שם את העבודה כמו שצריך שזה אומר לשטח שם הכל, אם לא נעשה זאת חיזבאללה יגיד 'הישראלים עוד פעם מטומטמים ומכילים'. אני לא מצליח להבין איך ישראל לא מסוגלת נגד ארגון טרור, חזק ככל שיהיה. המדינה פוחדת, עוקרת אנשים מבתיה. אנחנו ממש לא חופשיים בארצנו".