מנסה להפיל את נתניהו? רונן צור מגיב: "מנהיג לא צריך להתבכיין"

לאחר טענות שהועלו כנגדו, לפיהן הוא מנצל את מטה החטופים על מנת לפגוע בראש הממשלה, מגיב רונן צור בראיון לרדיו 103fm ואומר: "אזרחים, יש להם תפקיד, ומנהיגים, יש להם תפקיד" | על אפשרות שחמאס ידרוש הפסקת אש כללית בתמורה לשחרור החטופים הוא אומר: "לא חושב שהפסקת הלחימה לפני שחמאס הוכרע היא דבר ריאלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 12:03 ה בטבת התשפד

מנסה להפיל את נתניהו? רונן צור מגיב: "מנהיג לא צריך להתבכיין"
רונן צור, מגיב להאשמות, צילום: Gili Yaari /FLASH90

מנהל מטה החטופים, רונן צור, מגיב להאשמות כנגדו לפיהן הוא מנצל את המאבק להשבת החטופים בעזה להתנגחות פוליטית בראש הממשלה נתניהו ובממשלה, כפי שעשה לפני המלחמה ובזמן המאבק סביב הרפורמה המשפטית. הבוקר (א') בראיון לאודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103fm הגיב צור להאשמות וטען כי "מנהיגים לא צריכים להתבכיין כל הזמן שמחפשים אותם באופן אישי, שינהיגו".

"שלא יבואו ויתבכיינו לאזרחים שנלחמים על בני המשפחה שלהם"

עוד הוא השיב על הטענות כנגדו ואמר: "את הטענה הזאת אני שומע מאנשים שבאמת אין להם שום דבר בעולם, שום ערך, לא מוסרי, לא ערכי, שום דבר, חוץ מאשר הערך הפוליטי". בהמשך הוסיף: "או שזאת הדרך של אנשים חסרי אחריות כל פעם ללכת למקום אישי כדי להימנע מלעשות את העבודה שלהם? אזרחים, יש להם תפקיד, ומנהיגים, יש להם תפקיד".

"מנהיגים לא צריכים להתבכיין כל הזמן שמחפשים אותם באופן אישי, שינהיגו, שיעמדו מול הציבור, שיקבלו החלטות קשות, שימנעו טבח, שימנעו חטיפה, שלא יבואו ויתבכיינו לאזרחים שנלחמים על בני המשפחה שלהם שיחזרו אחרי שארגון רצחני לקח אותם, חטף אותם מביתם", סיכם.

נתניהו

נתניהו, "מנהיגים לא צריכים להתבכיין". צילום: Chaim Goldberg/Flash90

הפסקת אש כוללת? "אם זה יהיה התנאי, אז בהחלט יש קונפליקט"

בראיון התייחס צור גם לדרישת המשפחות להשגת הסכם נוסף מול חמאס שיחזיר את החטופים לישראל ואמר על אפשרות של הפסקת הלחימה כי היא אינה ריאלית. "אני באופן אישי לא חושב שהפסקת הלחימה לפני שחמאס הוכרע ומוטט, היא דבר ריאלי. אני לא ראיתי הודעה כזאת של חמאס בצד המשא ומתן. יחד עם זאת הוא הוסיף כי "אם זה יהיה התנאי, אז בהחלט יש קונפליקט וגם אנחנו נצטרך לדון בו".