לזכר האוהדים שנהרגו: התלבושת החדשה של מכבי תל אביב

במועדון הכדורגל של מכבי תל אביב יקדישו את משחק הליגה הקרוב לזכרם של 74 אוהדי ואוהדות הקבוצה שנפלו ונרצחו במהלך המלחמה ולשחרורם של החטופים בעזה. בקבוצה יעלו עם מדים מיוחדים למשחק מול מכבי נתניה ועליהם שמותיהם של אותם אוהדים | צפו:

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 11:02 ה בטבת התשפד

לזכר האוהדים שנהרגו: התלבושת החדשה של מכבי תל אביב
מכבי תל אביב, יעלו עם מדים מיוחדים, צילום: מועדון הכדורגל מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תשחק הערב (א') נגד מכבי נתניה במסגרת ליגת העל ולראשונה מאז פרוץ המלחמה תשחק במגרשה הביתי באצטדיון בלומפילד. בקבוצה בחרו להקדיש את המשחק לאוהדי המועדון שנרצחו ונפלו במהלך המלחמה ולמען החזרתם של החטופים הנמצאים בשבי החמאס בעזה, כאשר בין היתר יעלו הצהובים עם מדים מיוחדים שינציחו את שמותיהם של הנופלים. המשחק עצמו ייפתח בדקת דומיה.

בקדמת החולצה: מגן דוד עם שמות הנופלים

הקבוצה תעלה למשחק עם תלבושת החוץ הכחולה כאשר במרכז החולצה יתנוסס מגן דוד גדול שיורכב משמותיהם של כל אוהדי הקבוצה שנרצחו ונפלו במהלך המלחמה. במועדון ציינו כי צעד זה מתאפשר לאחר שנותנת החסות הראשית ISRAEL CANADA נרתמה למחווה והסכימה להחליף את לוגו החברה בחזית החולצה למגן הדוד עם שמות האוהדים.

המדים איתם יעלו שחני מכבי תל אביב

המדים איתם יעלו שחקני מכבי תל אביב | צילום: מועדון הכדורגל מכבי תל אביב

על גבי 74 כיסאות בחלק התחתון של היציע המזרחי בבלומפילד יולבשו 74 חולצות שחורות לזכר כל אחת ואחד מאוהדות ואוהדיה קבוצה שנפלו ובנוסף על 4 דגלי הקרן של בלומפילד יתנוססו 4 דגלים צהובים עם הכיתוב BRING THEM HOME.