מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הכינו את הדרכונים: זו החברה שחוזרת לטוס בישראל

לאחר כחודשיים וחצי בהם חברות תעופה רבות ביטלו טיסות לישראל וממנה, הודיעה קבוצת "לופטהנזה" הגרמנית על החזרת טיסותיה לישראל החל מינואר הקרוב | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 10:26 ה בטבת התשפד

הכינו את הדרכונים: זו החברה שחוזרת לטוס בישראל
לופטהנזה, צילום: Markus Mainka,Shutterstock

חוזרת לתת שירות: המלחמה הביאה איתה השלכות רבות על מצב המשק, בין היתר גם בתחום התעופה. לאחר כחודשיים וחצי של מלחמה בהם חברות תעופה רבות הפסיקו את פעילותן בישראל בשל המצב, הודיעה קבוצת "לופטהנזה" הגרמנית על החזרת טיסותיה לישראל.

טיסה שהתעכבה. אילוסטרציה

אילוסטרציה, צילום: shutterstock

תאריך החזרה: ה-8 בינואר 2024

קבוצת "לופטהנזה" כוללת בתוכה את חברות התעופה לופטהנזה איירליינס, אוסטריאן איירליינס וסוויס, כאשר כולן צפויות לחזור לתת שירות לישראל החל מה-8 בינואר 2024. תחילה, חברת "לופטהנזה" תחזיר 4 טיסות שבועיות מתל אביב לפרנקפורט ו-3 טיסות שבועיות למינכן. בנוסף, חברת "אוסטריאן איירליינס" צפויה להחזיר 8 טיסות שבועיות לווינה וחברת "סוויס" צפויה להחזיר 5 טיסות שבועיות לציריך.

מקבוצת "לופטהנזה" נמסר כי "בטיחות עומדת תמיד בראש סדר העדיפויות של הקבוצה והיא ממשיכה לעקוב אחר המצב הביטחוני בישראל ונמצאת בקשר הדוק עם הרשויות המקומיות והבינלאומיות. יש לצפות להתאמות אפשריות בלוח הטיסות עקב תנאים משתנים".

החברה שהודיעה על דחייה

בניגוד לחברת "לופטהנזה", חברת התעופה הבריטית "וירג'ין אטלנטיק" הודיעה כי כל טיסותיה לישראל ומישראל מבוטלות עד 17 במרץ 2024 לפחות. מדובר בחברה שהפעילה שתי טיסות יומיות בקו לונדון-תל אביב עד תחילת המלחמה.