מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דובר צה"ל על תקרית החטופים: "סיטואציות קשות ומורכבות שטרם התמודדנו איתם"

תא"ל דניאל הגרי בהצהרה לתקשורת: "מסקנות תחקיר הרג החטופים מאש כוחותינו הועברו לכלל הכוחות הלוחמים ברצועת עזה". על יירוט 14 כטב"מים ששוגרו לכיוון אילת: "תזכורת לשיתוף הפעולה שלנו עם בעלות בריתנו בהגנה על המרחב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/12/23 20:26 ד בטבת התשפד

דובר צה"ל על תקרית החטופים: "סיטואציות קשות ומורכבות שטרם התמודדנו איתם"
דובר צה"ל דניאל הגרי , צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי הודיע הערב (שבת) במהלך מסיבת עיתונאים כי מחדל הרג שלושת החטופים יתוחקר עד תום. "פרסמנו היום את פרטי התחקיר הראשוני של התקרית הקשה בה נהרגו שלושה ישראלים חטופים מאש כוחותינו" אמר. "מסקנות התחקיר הראשוני הועברו לכלל הכוחות הלוחמים ברצועת עזה" הוסיף.

"מאפיינים חסרי תקדים שטרם התמודדנו איתם"

עוד אמר הגרי: "אנחנו נמשיך לתחקר את האירוע הזה עד תום. אנחנו בעיצומה של מלחמה המזמנת לנו סיטואציות קשות מאוד ומרוכבות מאוד בעלות מאפיינים חסרי תקדים שטרם התמודדנו איתם". בהמשך דבריו הגרי הודיע כי רס"ב יחזקאל עזריה נהרג מפגיעת כטב"מ של חיזבאללה במרחב מרגליות.

"קיבלנו תזכורת לשיתוף הפעולה שלנו עם בעלות בריתנו בהגנה על המרחב"

דובר צה"ל הודה לארה"ב על שיתוף הפעולה במרחב הים האדום מוקדם יותר היום, במסגרתו יירטו 14 כלי טיס לא מאוישים ששוגרו מתימן לעבר ישראל. "קיבלנו תזכורת לשיתוף הפעולה שלנו עם בעלות בריתנו בהגנה על המרחב. הצי החמישי יירט 14 כלי נטיס בלתי מאוישים שנעו לכיוון ישראל. הצי החמישי של ארה"ב יירט אותם במרחב הים האדום".