בישראל מאשרים: שבעה מחבלי חמאס נעצרו על אדמת דנמרק

אחרי הדיווחים בדנמרק על סיכול פיגוע נגד יעדים ישראלים ויהודים במדינה, במוסד ובשב"כ מעדכנים כי נעצרו שבעה פעילי טרור שפעלו בשם ארגון הטרור חמאס: "פועל ללא הבחנה ובכל דרך להרחבת פעילותו הקטלנית לאירופה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/23 15:32 ב בטבת התשפד | עודכן בתאריך 14/12/23 16:40

בישראל מאשרים: שבעה מחבלי חמאס נעצרו על אדמת דנמרק
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

משטרת דנמרק הודיעה היום (ה') כי נעצרו שלושה חשודים בחשד לתכנון פיגועי טרור במדינה, ודווח כי המתקפה שאותה תכננו נועדה לפגוע במטרות ישראליות ויהודיות. בהמשך, אישר משרד ראש הממשלה בשם המוסד והשב"כ את פרטי המקרה וכתבו כי "בזכות חקירה מודיעינית מאומצת ומקיפה ביצעו גופי הביטחון והאכיפה בדנמרק מעצר של שבעה פעילי טרור שפעלו בשם ארגון הטרור חמאס, וסיכלו פיגוע שכוון להרג אזרחים חפים מפשע על אדמת אירופה".

על פי ההודעה, בשנים האחרונות חמאס חותר להרחבת יכולותיו המבצעיות ברחבי העולם ובאירופה בפרט כדי לממש את שאיפותיו לפגוע ביעדים ישראלים - והפעילות התגברה לאחר הטבח בשמחת תורה. "ארגון הטרור חמאס פועל ללא הבחנה ובכל דרך להרחבת פעילותו הקטלנית לאירופה, ובכך מהווה איום על ביטחון הפנים במדינות אלו. המוסד והשב"כ ימשיכו לפעול בשילוב כוחות ויכולות עם שותפיהם בארץ ובעולם על מנת להדוף את כוונותיו של חמאס ולחסל את יכולותיו", נמסר.