מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי קרב הגבורה- המסר של מח"ט גולני ללוחמים בקשר

מח"ט גולני, אלוף-משנה יאיר פלאי עלה היום בקשר ללוחמיו אחרי התקרית הקשה אמש בה הם איבדו תשעה לוחמים: "איבדנו חברים טובים, לוחמים ומפקדים גיבורים, עזי נפש, שבגופם מנעו חטיפה של לוחמינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/23 22:23 א בטבת התשפד

אחרי קרב הגבורה- המסר של מח"ט גולני ללוחמים בקשר
חיילינו בעזה, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

מפקד חטיבת גולני, אלוף- משנה יאיר פלאי ללוחמי החטיבה הערב "מורשתם של חברנו הגיבורים חדה וברורה. אנחנו ממשיכים קדימה. עד הניצחון, סוף"; מח"ט גולני, אלוף-משנה יאיר פלאי הערב ללוחמי חטיבת גולני לוחמי גולני, שאיבדו בקרבות אתמול 9 לוחמים, בהם שני קצינים בכירים: מפקד גדוד 13 סא"ל תומר גרינברג, ואל"מ יצחק בן בשט. "בקרב גבורה נוסף בספר המופת של חטיבת גולני - מנעתם תוצאות קשות יותר", אמר פינקלמן.

"בשבוע וחצי האחרונים, אנחנו נלחמים בגדוד המרצחים של שג'עייה"

"חטיבת גולני, כאן קודקוד. אנחנו נמצאים בעיצומה של מלחמת ׳חרבות ברזל׳ הנמשכת כבר חודשיים. מובילים את האוגדה ואת צה"ל בראש החץ. בשבוע וחצי האחרונים, אנחנו נלחמים בגדוד המרצחים של שג'עייה. אתמול בערב, ספגנו מכה. מכה כואבת. איבדנו חברים טובים, לוחמים ומפקדים גיבורים, עזי נפש, שבגופם מנעו חטיפה של לוחמינו".

"חנוכה הוא חג הגבורה היהודית, חג של ניצחון, ובבסיס המורשת של עמנו. אנחנו חטיבת העם, חטיבת הגיבורים, ואתם גיבורים! אתם דור הניצחון, וכולנו מבינים שזה או אנחנו, או הם. מורשתם של חברינו הגיבורים חדה וברורה. אנחנו ממשיכים קדימה. יהיה זמן גם לכאב, עכשיו אנחנו נלחמים. תחנות גולני כאן קודקוד, עד הניצחון, סוף. חטיבת גולני מרכינה את ראשה, משתתפת בצער המשפחות ותפעל להנציח את מורשתם של הנופלים- עד הניצחון"

צפו: מפקד חטיבת גולני, אלוף- משנה יאיר פלאי ללוחמי החטיבה הערב

https://youtu.be/v8htSQ8vsHQ