מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עמית סגל צידד בנתניהו והביך את לפיד: עד לפני חודש זה בדיוק מה שאמרת

יאיר לפיד צייץ בטוויטר שנתניהו "המציא ריב שלא קיים" על הדיון מי צריך לשלוט בעזה ביום שאחרי המלחמה, כאשר הטענה של לפיד הייתה כי אין מישהו שרוצה להביא את השליטה לרשות הפלשתינית. עמית סגל שלף את הארכיון והראה כי לפיד הוא זה שדיבר על העניין רק לפני חודש

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/23 17:20 א בטבת התשפד

עמית סגל צידד בנתניהו והביך את לפיד: עד לפני חודש זה בדיוק מה שאמרת
לפיד ונתניהו, צילום: Flash90

סוגיית "היום שאחרי המלחמה" בעזה מעסיקה רבים. בתחילת המלחמה היו קולות שדיברו על העברת השליטה לרשות הפלשתינית בתום הלחימה ואחרי מיטוט החמאס, ראש הממשלה בנימין נתניהו שב והודיע כי הוא לא יתן יד למהלך שכזה, רק לפני חמישה ימים כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הרשות הפלשתינית אינה הפתרון".

יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד יצא נגד הבהרות אלו בחריפות היום בטוויטר שלו וכתב: "אין אדם בעולם שחושב שצריך להעביר את עזה לידי אבו מאזן ביום שאחרי המלחמה - נתניהו שוב המציא מריבה- בזמן שילדינו הגיבורים נהרגים בעזה, נתניהו המציא מחלוקת. עוד אחת. המציא מחלוקת עם ארה"ב, המציא מחלוקת איתי, המציא מחלוקת עם בני גנץ וגדי איזנקוט".

"אף אחד לא מבין על מה הוא מדבר"

לפיד חזר ואמר כי כל השיח על הרשות הוא בדיה של נתניהו: " דיברתי על זה עם ההנהגה האמריקאית, עם אנשי המחנה הממלכתי, עם מי שאתם לא רוצים, אף אחד לא מבין על מה הוא מדבר. אף אחד לא יכול לחשוב שזה יקרה בעתיד הקרוב".

עמית סגל העלה צילום של הציוץ של לפיד ועקץ אותו כשכתב: "יש אדם כזה, או לפחות היה כזה עד החודש שעבר" והעלה צילום נוסף בו נכתב כי עד לפני חודש לפיד חשב אחרת: "הצעד הנכון ביום שאחרי הוא להחזיר את הרשות הפלשתינית לעזה".