מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו משיב לעקיצה של ביידן ומודה: "יש מחלוקות לגבי היום שאחרי"

לאחר שעקץ את נתניהו על חוסר ההסכמות ביניהם, נתניהו עוקץ חזרה ומבהיר: "לא אתן שאחרי ההקרבה האדירה של אזרחנו ולוחמינו, נכניס לעזה מי שמחנך לטרור, תומך בטרור, מממן טרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 17:05 כט בכסלו התשפד | עודכן בתאריך 12/12/23 17:23

נתניהו משיב לעקיצה של ביידן ומודה: "יש מחלוקות לגבי היום שאחרי"
ראש הממשלה נתניהו , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר שקיבל עקיצה מהנשיא ביידן על המחלוקות בניהם במהלך טקס הדלקת נרות חנוכה שהתקיים אמש (ב') בבית הלבן - נתניהו מחזיר בסרטון משלו. "אני מאוד מעריך את התמיכה האמריקנית להשמדת החמאס והחזרת חטופנו", אמר היום.

נתניהו הודה: יש מחלוקות לגבי 'היום שאחרי חמאס'

"אחרי שיח אינטנסיבי עם הנשיא ביידן ואנשיו, קיבלנו גיבוי מלא לכניסה הקרקעית ובלימת הלחצים הבינלאומיים להפסקת המלחמה". נתניהו סייג: "כן, יש מחלוקות לגבי 'היום שאחרי חמאס' ואני מקווה שנגיע להסכמה גם כאן". עם זאת, ראש המשלה הבהיר: "אני לא אתן לישראל לחזור על טעות אוסלו. לא אתן שאחרי ההקרבה האדירה של אזרחנו ולוחמינו, נכניס לעזה מי שמחנך לטרור, תומך בטרור, מממן טרור". לסיום חתם נתניהו: "עזה לא תהיה לא חמאסטאן ולא פת"חסטאן".

ביידן עקץ: לפני 55 שנה אמרתי לנתניהו שאני לא מסכים איתו - כמו היום

כזכור, ביידן עקץ את נתניהו אמש, כשפנה אליו במהלך טקס הדלקת נרות חנוכה בבית הלבן והודה כי הם לא תמיד רואים עין בעין: "מכיר את נתניהו 55 שנה מאז שירת פה כדיפלומט ואני הייתי סנטור. אמרתי לו אז שאני אוהב אותו, אבל לא מסכים הרבה ממה שהוא אומר - זה די דומה היום".