מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

המח"ט עלה לקשר ומצא את אשתו על הקו - "מסר מכל נשות הברזל"

רס"ן לין אהרון, רמ"ד תכנון בחיל הגנת הגבולות, אשתו של מפקד חטיבה 401 שנלחמת בימים אלו בעזה, הפתיעה אותו ואת שאר מפקדי החטיבה - בתדר החטיבתי והעבירה מסר מצמרר מ"נשות הברזל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 16:05 כט בכסלו התשפד

המח"ט עלה לקשר ומצא את אשתו על הקו - "מסר מכל נשות הברזל"
הכניסה הקרקעית לעזה, צילום: דובר צה"ל

יותר מחודשיים חלפו מאז החלה הלחימה וחיילי הסדיר והמילואים שמתגעגעים לבית מחכים לכל מסר מבני המשפחה. למפקד חטיבה 401 זה קרה - רס"ן לין אהרון, רמ"ד תכנון בחיל הגנת הגבולות, אשתו של מפקד חטיבה 401 שנלחמת בימים אלו בעזה, הפתיעה אותו ואת שאר מפקדי החטיבה - בתדר החטיבתי כדי למסור מסר מ"נשות הברזל".

"קודקוד הכרעה מהמפקדת של קודקוד הכרעה. איך נשמע?"

"קודקוד הכרעה מהמפקדת של קודקוד הכרעה. איך נשמע?", הפתיעה רס"ן לין בקשר את בעלה, והמשיכה בברכה מרגשת: "אני אגיד מכל נשות הברזל שאנחנו גאות בכם ממש על כל העבודה שאתם עושים. אנחנו פה מאחוריכם מחכים לכם בבית. אני אגיד שאנחנו אוהבות אתכם מאוד וכל עם ישראל מאחוריכם, כולם גאים בכם ואתם עושים עבודת קודש. מחכים שתביאו לנו את הנס של חנוכה".

"חושבים עליהן בכל דקה"

אל"מ בני אהרון, ענה לאשתו בהתרגשות: "אשתי היקרה, תודה. מתגעגע אליכם המון המון. תמסרי לכל נשות הברזל שאנחנו חושבים עליהן בכל דקה ושהן פה איתנו בכל צעד ובכל התקדמות ובכל רגע כואב ושמח. אוהבים אתכן המון, אוהב אותך במיוחד".