מחריד: קברו של לוחם צה"ל שנפל בעזה הושחת

אימו של יעקב עוזרי ז"ל שנפל בעזה, באה להדליק נר על קברו וגילתה כי הקבר ודגלי ישראל שעליו הושחתו וסומנו באיקסים בצבע אדום, המשטרה פתחה בחקירת האירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 12:55 כט בכסלו התשפד

מחריד: קברו של לוחם צה"ל שנפל בעזה הושחת
יעקב עוזרי, צילום: דובר צה"ל

אימו של רס"ל יעקב עוזרי ז"ל שנפל בקרב בעזה לפני כחודש הגיעה לבקר בקברו והזדעזעה לגלות כי הקבר הושחת. סמל צה"ל שעל המצבה ודגלי ישראל שהוצבו מעל הקבר סומנו באיקס אדום. הדגלים המסומנים אף נעקרו ממקומם והושלכו על הרצפה. המשטרה פתחה בחקירה.

אימו של עוזרי: "התחלתי בעצמי לנסות ולנקות את זה אבל זה לא כל כך הצליח"

ליליאן, אימו של עוזרי ז"ל, אמרה ל-N12: "זה אירוע מטלטל מאוד, פשוט נורא. אני בכל בוקר עוברת בבית העלמין ומדליקה לו נר, והיום גיליתי שהדגלים שהצבנו ליד הקבר הושחתו בצבע אדום עם איקסים על מגן דוד, ואותם סימני איקס צוירו גם על סמל צהל המוטבע על המצבה". היא המשיכה ואמרה בכאב, "הייתי כל כך נסערת שהתחלתי בעצמי לנסות ולנקות את זה אבל זה לא כל כך הצליח. הגשנו תלונה במשטרה כדי להבין מי עשה את זה, זה לא נורמלי"

רס"ל (במיל') יעקב עוזרי בן ה-28 מכפר שמאי, היה סטודנט בשנקר ועמד להפוך לאבא. בפרוץ המלחמה הוא התגייס למילואים כלוחם שריון בגדוד 52 שבעוצבת 'עקבות הברזל' (401), ונפל בקרב בצפון רצועת עזה. הוא נקבר בבית העלמין במירון.