פורום תקנה מזהיר: מורה מהשומרון חשודה בפגיעה מינית בתלמידות

הודעה של פורום תקנה מזהירה מפני מורה לתקשורת המלמדת במספר מוסדות במרכז הארץ: "היות ששלומם של קטינים מוטל על כף המאזניים מחייבת האחריות הציבורית, למרות התקופה הרגישה בה אנו נמצאים, להביא את התלונות והחששות לידיעת הציבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 10:56 כט בכסלו התשפד

פורום תקנה מזהיר: מורה מהשומרון חשודה בפגיעה מינית בתלמידות
הטרדה מינית. אילוסטרציה, צילום: Hadas Parush/Flash90

מורה לתקשורת המתגוררת בשומרון חשודה בפגיעה מינית בתלמידות, כך לפי הודעה שהוציא היום (ג') פורום תקנה. לפי הפורום, המורה הודתה בעבר בחלק מהאשמות נגדה ולאחרונה חזרה לפגוע שוב. המורה מלמדת במספר מוסדות של החינוך הממלכתי דתי במרכז הארץ, בית משפט השלוום בחדרה הוציא צו איסור פרסום על הפרשה.

"שלומם של קטינים מוטל על כף המאזניים"

"היות ששלומם של קטינים מוטל על כף המאזניים, מחייבת האחריות הציבורית, למרות התקופה הרגישה בה אנו נמצאים, להביא את התלונות והחששות לידיעת הציבור", נמסר מהפורום. נזכיר כי פורום תקנה פועל למנוע פגיעות מיניות על ידי בעלי מרות וסמכות בציבור הדתי ומוציא מעת לעת אזהרות לציבור מפני אנשים שונים.

בפורום מסייגים כי "על פי דיני מדינת ישראל המורה היא בחזקת חפה מפשע היות שלא הורשעה בפלילים ועניינה ממתין לבירור. עם זאת, והיות ששלומם של קטינים מוטל על כף המאזניים, מחייבת האחריות הציבורית להביא את התלונות והחששות לידיעת הציבור".