מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"דעות אחרות": ראש עיריית שדרות מציע להכניס את ליברמן וסמוטריץ' לקבינט המלחמה

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, התראיין וסיפר על הפתרונות המתאימים לדעתו לשליטה בעזה ביום שאחרי, ומבקש: "להקשיב לדעות אחרות שלא נשמעו ב־10 שנים האחרונות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/23 11:55 כח בכסלו התשפד

"דעות אחרות": ראש עיריית שדרות מציע להכניס את ליברמן וסמוטריץ' לקבינט המלחמה
ראש העיר שדרות, אלון דוידי, צילום: ראובן קפוצינס'קי

השאלה על גורלה של רצועת עזה ביום שאחרי המלחמה מעסיק רבים. ראש עיריית שדרות, אלון דוידי ניסה להציע פתרון במהלך ראיון שנערך ברדיו 103FM. הוא טען כי יכול להיות שצה"ל יצטרך להשאר לתמיד בתוך הרצועה: "אנחנו נצטרך לראות באמת איך צה"ל ייערך לתקופה ארוכה מאוד, ואולי לתמיד, באזורים שנמצאים בתוך עזה".

ראש עיריית שדרות: "גם בהתנתקות כשאמרנו דברים ברורים, צחקו עלינו"

הוא המשיך והציע, "אולי צריך לבתר את הרצועה לכמה חלקים, צריך לחשוב על כוחות בינלאומיים, צריך לחשוב על מי שרוצה באמת עתיד אחר לאזור הזה, לאו דווקא מהצד שלנו, גם מהצד שלהם כי אם לא נעשה את זה, לא יבוא שום עתיד חדש ושום טוב לא ייצא מזה".

הוא סיפר כי מזלזלים בו ובפתרונות שהוא מציע, אבל הוא לא מתייאש: "גם בהתנתקות כשאמרנו דברים ברורים, צחקו עלינו. גם ב־10 שנים האחרונות, הרבה אנשים, גם רמטכ"ל וגם אחרים אמרו לי דברים מאוד קשים על מה שאמרתי ואמרו 'אתה לא מבין בשום דבר'. אני לא מזלזל בהם ועדיין אני מכבד את הרמטכ"ל ומכבד את כולם".

"צריך להכניס לקבינט המלחמה מישהו כמו ליברמן, כמו בצלאל סמוטריץ'"

"היה פה כשלון מוחלט" הוא מדגיש, "מה שאני בסך הכול אומר זה שאם אנחנו רוצים להביא עתיד אחר, אולי שווה להקשיב לדעות אחרות שלא נשמעו ב־10 שנים האחרונות וצריך להקשיב להם ולהכניס לתוך מקבלי ההחלטות גם אנשים שדחפו אותם הצידה. צריך להכניס לקבינט המלחמה מישהו כמו ליברמן, כמו בצלאל סמוטריץ'".