דניאל הגרי, אפליקציית חמ"ל ומוחמד דף: זה מה שחיפשים בגוגל בשנת 2023

שנת 2023 נגמרת וגוגל מפרסם את רשימת החיפושים הפופולריים לשנה זאת. אנשים ומושגים שקשורים למלחמה הגיעו למקומות גבוהים ברשימה, ובניהם בקשה לרשיון נשק, דני קושמרו ושני לוק ז"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/23 09:04 כח בכסלו התשפד

דניאל הגרי, אפליקציית חמ"ל ומוחמד דף: זה מה שחיפשים בגוגל בשנת 2023
גוגל , צילום: shutterstock

גוגל מסכמת שנה: היום פורסמו החיפושים הטרנדים ביותר בשנת 2023, שהייתה עמוסה באירועים. מלחמת חרבות ברזל השפיעה רבות על רשימת החיפשוים הפופולריים כשדניאל הגרי מגיע למקום רביעי ברשימת האנשים הטרנדיים של השנה. דני קושמרו ויאיר גולן לא הרבה אחריו ברשימה.

תא"ל דניאל הגרי | דובר צה"ל

תא"ל דניאל הגרי | צילום: דובר צה"ל

פיקוד העורף, קבלת רשיון נשק ואתר מילואים: השפעת המלחמה על החיפושים

אזרחי ישראל גילו אחריות רבה כשהחיפוש הטרנדי ביותר בהקשר של המלחמה הוא פיקוד העורף ואחריו צבע אדום. למקום השלישי ברשימה הגיע "קבלת רשיון נשק". עזה, מוחמד דף וחמאס גם הם כלולים במונחים הטרנדיים ביותר בהקשר של המלחמה. את הרשימה חותם "אתר מילואים" המעיד על היקף ההתגייסות הגבוה.

ברשימת האנשים שהלכו לעולמם השנה הגיעו למקומות הרביעי, החמישי והשישי, שני לוק ז"ל, התצפיתנית נועה מרציאנו ז"ל והכדורגלן לשעבר ליאור אסולין ז"ל שנרצח במסיבת "נובה". מיד אחריהם הגיע השחקן וכוכב "חברים" מתיו פרי.

נועה מרציאנו

נועה מרציאנו ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

במקום הראשון בערוצי התקשורת: אפליקציית חמ"ל

כאמור, כלי התקשורת וערוצי המידע זכו לפופולריות רבה במיוחד השנה, לא מעט בשל המלחמה. ברשימת אתרי ואפליקציות החדשות שזכו לקפיצה הגבוהה ביותר ביחס לשנה שעברה, ניצב האתר והאפליקציה חמ"ל. מקורות חדשות אלטרנטיביים נוספים שהיו טרנדיים השנה הם קבוצות של "חדשות בטלגרם" וקבוצת אבו עלי אקספרס.