מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צפו האב השכול תוקף את התקשורת בשידור חי: "אתם מרעילים את העם"

אב החייל עמית בונצל ז"ל שנפל בשבוע שעבר ברצועת עזה התראיין לאילה חסון והטיח ביקורת קשה בתקשורת הישראלית: "יש לכם תחקירנים שכל היום עובדים באיך לחסל את העם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/23 13:33 כז בכסלו התשפד

האב השכול תוקף את התקשורת בשידור חי: "אתם מרעילים את העם"
הראיון הקשה, צילום: צילום מסך

הלחימה ברצועת עזה ממשיכה באינטנסיביות ומתרחבת לעומק הרצועה, כאשר בשבוע שעבר נפלו חללים רבים, ובניהם סמ"ר עמית בונצל משוהם - לוחם וסמל מחלקה בסיירת צנחנים. הוריו, איציק ונועה התראיינו אמש (שבת) לאילה חסון בכאן 11, וביקרו בכאב את מגישי החדשות באולפנים השונים.

איציק בונצל: "הערוצים יושבים ערב ערב וממלאים אותנו ברעל אחד נגד השני"

"אני פונה לצופים בבית ואל תיפגעי אילה ממה שאני הולך להגיד, זה לא אישי", פתח האב איציק בונצל, והוסיף: "כשיסתיים השידור איתי ועם המשפחה שלי אני מבקש מכם עם ישראל - תסגרו את הטלוויזיה. הם הורסים אותנו ערוצי החדשות. הערוצים יושבים ערב ערב וממלאים אותנו ברעל אחד נגד השני. הם לא תורמים לנו כלום".

עוד אמר בונצל על גופי התקשורת, כי הם "ממלאים את האולפנים בפרשנים שכל אחד ממורמר", והמשיך: "בזמן שהבן שלי פגעו בו יריות אתם באולפנים יושבים ועסוקים בכספים קואליציוניים. כן חרדים, לא חרדים, כן ביבי, לא ביבי, איך לחסל את ביבי, את לחסל את גנץ, מי חיבק את מי. מגיעים למסיבות עיתונאים עם ביבי ושואלים שאלות מטופשות".

לאחר מכן אמר בכאב: "כרגע יושבים במדינת ישראל בערך מיליון איש שמפחדים מהדפיקה בדלת, אתם מבינים את זה שם באולפנים? אנחנו לא יכולים לקבל שיחת טלפון. שליח דופק בדלת, העולם של מיליון איש מתהפך, ובמה אתם עסוקים? אתם מרעילים את העם. אני מתחנן בפני העם, לא בפניכם - אל תצפו בהם".

סמ"ר עמית בונצל ז"ל,

סמ"ר עמית בונצל ז"ל, צילום: דובר צה"ל

"אתם לא מבינים מה אתם עושים לעם"

בהמשך האשים בונצל את גופי התקשורת כי במקום לשים דגלים ברקע השידורים, הם שמים לנו פוליטיקאים שנשנא, פעם מהימין ופעם משמאל. "אתם משסים בנו. מרעילים אותנו ערב ערב. יש לכם תחקירנים שכל היום עובדים באיך לחסל את העם. אתם לא מבינים מה אתם עושים לעם", זעק בכאב.