מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

חילי טרופר על נפילת בנו של איזנקוט: "היה כל-כך גאה בו"

השר והחבר למפלגה של הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, שבנו נפל בקרבות בעזה הבוקר: "מאחורי כל מלחמה גדולה יש את הבן הפרטי. אתמול הוא סיפר לי על גל שנכנס עמוק לתוך עזה"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 07/12/23 18:33 כד בכסלו התשפד

חילי טרופר על נפילת בנו של איזנקוט: "היה כל-כך גאה בו"
חילי טרופר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

השר חילי טרופר, כתב פוסט בפייסבוק עם היוודעות נפילתו של גל מאיר, בנו של השר והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט: "בכל שיחה עם גדי איזנקוט בשבועות האחרונים, דיברנו כמובן על המלחמה והדילמות הכרוכות בה, אבל מהר מאוד התגלגלנו לדבר על הבנים שלו שיצאו למלחמה. גם אתמול הוא סיפר לי על גל שנכנס עמוק לתוך עזה".

טרופר המשיך וכתב: "הוא היה כל כך גאה בו. וכל כך דאג לו. מאחורי כל מלחמה גדולה יש את הבן הפרטי. מי שמכיר את גדי יודע שמדובר באיש ישר כסרגל, עם האתיקה הכי גבוהה שיש ותועפות של דוגמה אישית. כך הוא נהג כל חייו, כך הוא חינך את ילדיו.

כשהחלטנו להיכנס קרקעית החלטנו לסכן גם את בני משפחתינו

"גל שנהרג הבוקר, יצא להילחם על מה שהאמין בו ועל מה שחונך אליו בבית משפחת איזנקוט ושילם על כך בחייו. כשקיבלנו החלטה בקבינט על הפעולה הקרקעית כולל הסכנות הכרוכות בה, קיבלנו החלטה שנוגעת לאין ספור משפחות בישראל, ובתוכם בני משפחתינו.

"רק בישראל הקטנה והציונית זה אפשרי. אבא שמקבל החלטה שמשמעותה סיכון חייו של בנו"

בעת אישור התוכניות עברו בראש של גנץ, איזנקוט ושלי בני המשפחה שלנו, שצפויים לממש את התוכניות. שעתידים לסכן את חייהם. גדי עצמו היה בסיור אצל הכוחות בסמוך לעזה בדיוק בשעות שבנו נלחם בפנים ונהרג. רק בישראל הקטנה והציונית זה אפשרי. אבא שמקבל החלטה שמשמעותה סיכון חייו של בנו ובן שעוזב הכל ויוצא להילחם למען המולדת. היש מסירות נפש גדולה מזו? גדי אחי ורעי, תנחומים וחיבוק גדול ויהי זכרו של גל ברוך.