מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

כפותים על הכביש עם תחתונים לגופם: תיעוד המחבלים ברצועה

הלחימה ברצועה נמשכת במלוא העוז עם ההגעה של צה"ל לתוך חאן יונס: ככה צה"ל מטפל במי שחשוד בטרור בלב העיר | דובר צה"ל: "רבים מסגירים עצמם לידנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/23 16:11 כד בכסלו התשפד

כפותים על הכביש עם תחתונים לגופם: תיעוד המחבלים ברצועה
חיילים בעזה, צילום: דובר צה"ל

בתיעוד שהופץ היום (ה') ברשתות נראים עשרות מחבלם עצורים יושבים על הכביש, ידיהם קשורות מאחורי הגב כשהם לבושים אך ורק בתחתונים, כאשר ככל הנראה מדובר במחבלים שהסגירו את עצמם בלב עזה. דובר צה"ל אמר אף הוא כי: "מחסלים מחבלים בכירים שמתחבאים במנהרות מתחת לאדמה. רבים מסגירים את עצמם לידינו. המודיעין שעולה בחקירות משמש אותנו".

המחבלים שנתפסו בעזה

המחבלים שנתפסו בעזה צילום: 27א

צה"ל תוקף בחאן יונס וג'אבליה

במסגרת הקרבות בחאן יונס חוסלו מחבלים ונתקפו על ידי חיל האוויר עשרות יעדי טרור. כוח של דובדבן מצוות הקרב של עוצבת הקומנדו נתקל בחוליית מחבלים שיצאה מפיר מנהרה, חיסל בהיתקלות שני מחבלים והשמיד את הפיר.

לוחמי הקומנדו בלב חאן יונס

לוחמי הקומנדו בלב חאן יונס, צילום: דובר צהל

הקרבות בחאן יונס: נזכיר כי אמש זיהה כלי טיס מאוייש מרחוק של חיל האוויר חוליית מחבלים שהסתתרה במרחב חאן יונס. המחבלים יצאו מפיר מנהרה מתחת להריסות מבנה, כאשר אחד מהם אוחז במשגר RPG. הלוחמים הכווינו את כלי הטיס שחיסל את המחבלים. במקביל כוחות יהל"ם השמידו את פיר המנהרה ממנה המחבלים יצאו.

תיעוד החיסול

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il