התרגשנו: החנוכיות של הילדים הגיעו ללוחמים

ילדי הגנים בירושלים הכינו עשרות חנוכיות ברוח צה"ל ומדינת ישראל עבור הלוחמים והלוחמות ברצועת עזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/23 14:43 כד בכסלו התשפד

התרגשנו: החנוכיות של הילדים הגיעו ללוחמים
חנוכיות לחיילים, צילום: ארנון בוסאני

לקראת חג החנוכה ובצל המלחמה, ילדי הגנים בירושלים יצאו במחווה מרגשת: הכינו עשרות חנוכיות בשלל עיצובים עבור לוחמי צה"ל העומדים בחזית הלחימה. את הפרויקט יזמה עיריית ירושלים יחד עם גני הילדים והעבירה את החנוכיות היישר אל הלוחמים והלוחמות ברצועת עזה.

ילדי הגנים צירפו לחנוכיות ברכות לבביות שכתבו להם וחלקם גם שלחו לחיילים סרטוני ברכה מרגשים ואיחלו להם חג חנוכה שמח. היתה גם בקשה אחת מיוחדת מהחיילים: להעביר את אחת החנוכיות לבני משפחת ביבס, שעדיין לא שוחררו מהשבי בעזה, וכולנו מתפללים לשובם בשלום.

מציירים לחיילים

מציירים לחיילים צילום: ארנון בוסאני

החיילים והחיילות, שקיבלו לצד החנוכיות גם מארזי סופגניות, הודו לילדים על הברכות ועל ההשקעה בהכנת החנוכיות ובעיקר על תשומת הלב והאהבה. הירתמות גני הילדים לקחת חלק במיזם היתה יוצאת דופן בהיקפה.

"כששמענו על המיזם המיוחד של עיריית ירושלים להכין חנוכיות לחיילים, שיתפנו את הילדים - והם שמחו והתרגשו להכין את החנוכיות", מספרת אחת הגננות בבירה. "ביקשנו מנגר ששתי בנותיו למדו בגן, להכין בסיס מעץ בצורת מגן דוד לחנוכייה. הילדים הדביקו אבני פסיפס בצבעי כחול לבן, הוספנו בתי נר וכתבנו על החנוכייה 'עם ישראל חי'".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ילדי ירושלים וחיילי צה"ל כולם - אתם גאווה לכולנו!
זו התגייסות מחממת לב, שכולה אור ואהבה. זו זכות גדולה לשמח את לוחמי צה"ל בחג החנוכה ולהפיץ אור גדול. הלוחמות והלוחמים הגיבורים שלנו ניצבים בחזית הלחימה, וזו עוד הזדמנות להודות להן ולהם על עמידתם האיתנה. אני רוצה לאחל חג חנוכה שמח לכל עם ישראל, חג של אור וניצחון. בערבות ההדדית וברוח הירושלמית - ננצח!"