מרב מיכאלי פורשת מהחיים הפוליטיים: נערוך פריימריז

יו"ר מפלגת העבודה הודיעה על פרישה: לא אתמודד על ראשות מפלגת העבודה וגם לא על מקום ברשימה. "נקדים את הפריימריז לראשות מפלגת העבודה, והם יתקיימו באפריל הקרוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/23 11:37 כד בכסלו התשפד

מרב מיכאלי פורשת מהחיים הפוליטיים: נערוך פריימריז
מירב מיכאלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר מפלגת העבודה, חברת הכנסת מרב מיכאלי, הודיעה היום (ה') על פרישה מהחיים הפוליטיים. במסיבת עיתונאים שנערכה בבית מפלגת העבודה בתל אביב אמרה מיכאלי: "הייתי אחראית להצלת המפלגה בכנסת העשרים וארבע ואני גם אחראית על מצבה של המפלגה כיום. אקדים את הפריימריז לחודש אפריל ולא אתמודד על ראשות המפלגה וגם לא על מקום ברשימה לכנסת".

גלעד קריב: החלטה מתבקשת. נקים הנהגה משותפת עד לפריימריז

חבר הכנסת גלעד קריב ממפלגת העבודה בירך על החלטתה של מיכאלי. "ההחלטה הזו משקפת את רצון הרוב המכריע של חברי ומצביעי מפלגת העבודה" אמר. קריב הודיע כי בימים הקרובים יפעל להקמת הנהגה משותפת למפלגה עד לקיום הפריימריז בחודשים הקרובים והוסיף: "על מפלגת העבודה להוביל את ההתארגנות המחודשת בשמאל הציוני ואת המאבק הציבורי להדחת נתניהו ולהקדמת הבחירות".

"החלטה מתבקשת", גלעד קריב

"החלטה מתבקשת", גלעד קריב צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מרצ: "אסור לחזור על הטעות של הבחירות הקודמות"

בתגובה להודעתה של מרב מיכאלי, מפלגת מרצ קראה לאיחוד מפלגות השמאל: "יש לקיים בחירות משותפות לראשות כל מחנה השמאל הציוני - אסור לחזור על הטעות של הבחירות הקודמות" נכתב בהודעת המפלגה.

חברת הכנסת אפרת רייטן הגיבה על הודעת הפרישה של מיכאלי בחשבון הטוויטר שלה, וכתבה: "אני מודה מקרב לב ליו"ר המפלגה, מרב מיכאלי, על הדרך והאמונה במפלגה. מיומה הראשון פעלה ללא לאות למען חברה צודקת, דמוקרטית ושיוויונית. אין עוד הרבה אנשים בפוליטיקה הישראלית עם חוזק, יושרה וניסיון כמו שלה, ועל כך הערכתי הרבה".