אלמוג בוקר תוקף את סמוטריץ': "לראות ולא להאמין"

אלמוג בוקר שמע על קיבוץ בעוטף שלא יקבל פיצוי כי מרוחק ב-200 מטר מטווח המתווה, ותקף את סמוטריץ': " המחבלים לא עצרו ב-7 ק״מ ורצחו גם את דן דמרי ושיר ירון ז״ל ממושב צוחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/23 15:07 כב בכסלו התשפד

אלמוג בוקר תוקף את סמוטריץ': "לראות ולא להאמין"
אלמוג בוקר , צילום: Moshe Shai/FLASH90

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עומד במרכז הביקורת לאחרונה בעקבות חוק התקציב שהוא מנסה להעביר. כעת הוא חוטף ביקורת נוספת, והפעם מהעיתונאי אלמוג בוקר שזעם על מתווה הפיצויים לתושבי העוטף. "לראות ולא להאמין! ספרו לי עוד על כמה המדינה דואגת לתושבי היישובים שעברו טבח ב-7 באוקטובר".

אלמוג בוקר זועם על המתווה המפלה ומזכיר את התושבים שנרצחו

במסגרת המתווה, תושבים שמקום מגוריהם הקבוע הוא במרחק של בין 0 ל-7 קילומטרים מגדר המערכת שמקיפה את רצועת עזה ופונו עקב מלחמת חרבות ברזל, זכאים למענק כספי. אבל ישוב שנמצא מעט מחוץ לטווח הוא דוחן, שמרוחק מעט יותר מהגבול, ותושביו גילו כעת כי הם לא עתידים לקבל פיצוי.

"ספרו לי עוד על כמה המדינה דואגת לתושבי היישובים שעברו טבח ב-7 באוקטובר", זעם בוקר "לראות ולא להאמין! זאת התשובה שמקבלים תושבי צוחר כשהם מגישים בקשה למקדמות… ולמה? כי הם מרוחקים 7.2 ק"מ מהגדר. ולא 7 ק"מ. כן בגלל 200 מטרים". הוא ממשיך ומזכיר את תושבי הקיבוץ שנהרגו במהלך הטבח, "לידיעתכם, ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר סמוטריץ׳, המחבלים לא עצרו ב-7 ק"מ ורצחו גם את דן דמרי ושיר ירון ז"ל ממושב צוחר".