סולחה מפתיעה: השר החרדי ביטל את התביעה נגד מירב מיכאלי

לאחר שהגיש נגד מירב מיכאלי תביעת לשון הרע, כעת יו"ר יהדות התורה מבקש לבטל אותה עקב המלחמה. "הצדדים הנם אנשי ציבור המעוניינים להרבות פיוס בעם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/23 13:23 כב בכסלו התשפד

סולחה מפתיעה: השר החרדי ביטל את התביעה נגד מירב מיכאלי
יצחק גולדקנופף , צילום: Yonatan SIndel/Flash90

אחדות ממקום לא צפוי: יו"ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף ביטל את תביעת לשון הרע שהגיש נגד יו"ר מפלגת העבודה, מירב מיכאלי. הם כתבו הודעה משותפך שבה נאמר כי "הצדדים הנם אנשי ציבור המעוניינים להרבות פיוס בעם ישראל. משכך, ראו הצדדים לנכון להניח את המחלוקת שבתיק זה מאחוריהם ולסיים את ההליך ללא צורך בהכרעה".

ביטל את התביעה עקב המלחמה

כזכור, לפני כמה חודשים תבע גולדקנופף את מיכאלי על סך 140 אלף ש"ח, לאחר שזו אמרה במהלך ראיון כי הוא "מתעמר במורות ובגננות ובסייעות ברשת החינוך שלו, מתעמר ממש, לא פחות מזה". הוא הגיש נגד מיכאלי תביעת לשון הרע וטען כי "הוציאה את דיבתו רעה בשקרים גסים ואמירות מופרכות".

כעת גולדקנופף מבטל את התביעה עקב המלחמה ויחד עם מיכאלי כתב: "לאור מתקפת הטרור הקשה שספגה מדינת ישראל בחג שמחת תורה, ומצב המלחמה בו מצויה מדינת ישראל מאז ועד עתה, כאשר מעייניו של עם ישראל כולו נתונים להשבת הביטחון לכלל אזרחי ישראל, תוך תפילה לשלום חיילי צה"ל והחטופים אין ברצונם של הצדדים להמשיך לנהל את ההליך ולברר ולברר את המחלוקת שהתגלעה ביניהם בעבר".