ביזיון: אוהדי הפועל תל אביב שרו נגד המשטרה בזמן טקס לנופלים

במהלך טקס לפני משחקה של הפועל באר מול הפועל תל אביב, בחרו אוהדי הפועל תל אביב לבזות טקס למען השטורים שנפלו במלחמה | במועדון גינו: "חלק קטן מהקהל היו שותפים לביזוי הטקס באופן שאינו מייצג את ערכי המועדון והקהל שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/23 19:39 כ בכסלו התשפד

ביזיון: אוהדי הפועל תל אביב שרו נגד המשטרה בזמן טקס לנופלים
ארכיון, צילום: פלאש 90

בצל המלחמה, ליגת העל בכדורסל חזרה לפעול בשבוע שעבר - אלא שאירוע מכוער העיב היום (א') על החזרה. לפני משחקה של הפועל באר שבע מול הפועל תל אביב, קיימה הקבוצה הדרומית טקס לזכר איציק בזוקשווילי וג'י.אר דוידוב ז"ל, שוטרים שנפלו במלחמה בנוכחות המשפחות. בתגובה לטקס, קומץ מאוהדי הפועל תל אביב השמיעו קריאות בגנות המשטרה.

"מתנצלים מעומק הלב בפני משפחות הנופלים שחירפו נפשם"

מהפועל תל אביב נמסר כי הם מתביישים באירוע, אך הסבירו: "יש לציין שבמגרש היו כ-80 אוהדי הפועל ורק חלק קטן מהם היו שותפים לביזוי הטקס באופן שאינו מייצג את ערכי המועדון והקהל המעולה שלו". הם בחרו להתנצל בפניי המשפחה: "ברצוננו להתנצל בפני המשפחה, הפועל באר שבע ושוטרי משטרת ישראל שאיבדו חברים רבים בהגנה על אזרחים בשבת השחורה".

ממנהלת הליגה נמסר: "מנהלת הליגה מתביישת ומגנה בכל תוקף את ביזוי הטקס שהתקיים הערב בהיכל הקונכיה. אנחנו מצרים על ההתנהגות של קומץ אוהדים שנכחו במגרש ואנחנו בטוחים שזו לא נחלת הכלל של אוהדי הכדורסל בישראל. בשם המנהלת וקבוצות הליגה אנחנו מתנצלים מעומק הלב בפני משפחות הנופלים שחירפו נפשם למען הגנת המולדת ולמען כל אחד ואחת מאיתנו".