צבי סוכות תובע 100,000 שקלים מאלוף פיקוד הדרום לשעבר

חבר הכנסת צבי סוכות תובע את סגן הרמטכ"ל לשעבר בגין הטענה לפיה הועברו גדודים לשומרון על חשבון עוטף עזה | סוכות: "מי שמכפיש את ההתיישבות ישלם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/23 19:23 כ בכסלו התשפד

צבי סוכות תובע 100,000 שקלים מאלוף פיקוד הדרום לשעבר
צבי סוכות בחווארה, צילום: צבי סוכות

חבר הכנסת מהצינוות הדתית, צבי סוכות, תובע הערב (א') את דן הראל, אלוף פיקוד הדרום לשעבר, בסכום של מאה אלף שקלים. לדברי סוכות, הראל הדהד את הטענה השקרית לפיה הועברו גדודים מעוטף עזה כדי לאבטח את הסוכה שהקים ח"כ סוכות בחווארה בליל הושענה רבה. את התביעה הגישו עורכי הדין ברק קדם ואריאל חיומי.

דן הראל אמר אתמול לתכנית "פגוש את העיתונות" כי היה לחץ מסיבי מצד הממשלה להסיט כוחות מאוגדת עזה ליהודה ושומרון. לטענת סוכות, הראל הוסיף כי גדוד העתודה של אוגדת עזה הוסט כדי לאבטח את הסוכה שבנה בחווארה.

כוח צה"ל בחווארה היום, החיפושים אחר המחבל נמשכים

כוח צה"ל בחווארה | צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

"דברי בלע שקריים, מבזים ומשפילים"

כאמור, הערב הגיש ח"כ סוכות תביעת לשון הרע בה כתב: "עניינה של תובענה זו בדברי בלע שקריים, מבזים ומשפילים שפרסם הנתבע כנגד התובע במסגרת תוכנית הטלוויזיה פגוש את העיתונות המשודרת בפריים טיים בערוץ הטלוויזיה קשת 12. במסגרת ריאיון לעיתונאים עמית סגל ובן כספית האשים הנתבע את התובע בטבח המזוויע שביצעו מפלצות אדם באזרחי ישראל ביום 7.10.23 במהלך חג שמחת תורה".

עוד הוסיף סוכות בכתב התביעה, כי "מדובר בפרסום שלילי משפיל ושקרי שכל תכליתו להוציא את דיבת התובע רעה, להלבין פניו ברבים, להשחיר את שמו ולפגוע פגיעה חמורה בשמו הטוב ובכבודו. הנתבע בחר להשחיר את שמו של התובע באכסנייה ציבורית בעלת תפוצה רחבה ביותר ובכך למעשה העצים את הפגיעה בתובע. בנסיבות אלו, לא נותרה לתובע ברירה כי אם לפנות לבית המשפט הנכבד בתביעה זו", סיכם סוכות.