מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

העדויות המחרידות: ''וטרינר ניתח למיה את היד''. ''כל ילד סומן באגזוז''

לאחר שחרורה מהשבי, דודתה של מיה שם העידה: ''וטרינר ניתח לה את היד, היא עשתה פיזיותרפיה לעצמה'' | דודם של אור ויגיל יעקב בעדות מזעזעת נוספת: "לכל ילד לקחו רגל ושמו אותה על אגזוז אופנוע כדי שיסומנו אם ינסו לברוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/23 23:07 יז בכסלו התשפד

העדויות המחרידות: ''וטרינר ניתח למיה את היד''. ''כל ילד סומן באגזוז''
מיה שם בסרטון, צילום: ללא

לאחר שחרורה הערב משבי החמאס, דודתה של ליאה שם, וויוויאן הדר שיתפה הערב (ה׳) עדות מזעזעת מאופן בו טופלה לאחר שנפצעה מירי בידה. ''היא עברה טראומה. היא רזה וחלשה. וטרינר ניתח לה את היד והיא עשתה פיזיותרפיה לעצמה''. מיה נפצעה בידה מירי במהלך המתקפה על המסיבה ברעים, ובסרטון החמאס נראתה כשהיא חבושה בתחבושת ומספרת על פציעתה הקשה.

מיה שם בעת שחרורה

מיה שם בעת שחרורה, צילום: דוברות משרד הביטחון

''לכל אחד לקחו את הרגל ושמו אותה על האגזוז של האופנוע''

עדות מזעזעת לא פחות הוצגה היום בפני שרי החוץ של הארגון לביטחון ושיתוף פעולה באירופה. דודם של אור ויגיל יעקב שחזרו השבוע משבי החמאס העיד על אכזריותו של הארגון הרצחני. "הם סיפרו שכל ילד נלקח על-ידי חמאס באופנוע, ולכל אחד לקחו את הרגל ושמו אותה על האגזוז של האופנוע כדי שתהיה להם כווייה וכך הם יסומנו ולא יוכלו לברוח''.

אור ויגיל משתחררים משבי חמאס

אור ויגיל משתחררים משבי חמאס, צילום: צילום מסך

כזכור, יגיל יעקב הופיע בסרטון לוחמה פסיכולוגית של הג׳יאהד האסלאמי לצידה של חנה קציר ששוחררה בפעימה הראשונה חרף הודעתו השקרית של הארגון הרצחני על דבר מותה.