מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אל תפספסו: המדינה מחלקת כסף למי ששילם על רב קו

לכל מי שישב בבית בתחילת המלחמה ולא ניצל את מנוי הרב-קו שרכש: אתם יכולים לקבל את הכסף בחזרה | שרת התחבורה מירי רגב הודיעה היום כי מי שרכש מנוי לפני תחילת הלחימה יוכל לבקש החזר במגוון דרכים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/23 15:27 יז בכסלו התשפד

אל תפספסו: המדינה מחלקת כסף למי ששילם על רב קו
רב-קו,, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

עוד הקלה למי שנפגע כלכלית במלחמה: משרד התחבורה והבטיחות בדרכים בראשות מירי רגב הודיע היום (ה') כי כל נוסעי התחבורה הציבורית שהחזיקו במנוי "חופשי חודשי" ביום ה-7 באוקטובר יוכלו לקבל החזר עבור יתרת הימים שנותרו להם במנוי.

על פי ההחלטה גם סטודנטים וסטודנטיות שהיו אמורים להתחיל באוקטובר את שנת הלימודים האקדמית והצטיידו במנוי "חופשי שנתי" או "חופשי סמסטריאלי" (עד ליום 9.10.23), יוכלו לקבל החזר מלא, במידה ויבקשו לבטל את המנוי עד ליום 22.12.23.

את ההחזר ניתן לקבל באמצעות אפליקציות ההטענה המעניקות שירות עבור משרד התחבורה, רב-קו אונליין והופאון, המעניקות שירות זה באתרים שלהן וביישומונים, במכונות הטענת רב-קו בבתי העסק השונים ברחבי הארץ ובהטענה באמצעות הטלפון.

"המטרה-לעודד את הנסיעה של אזרחים בתחבורה הציבורית"

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב: "ההחלטה שקיבלנו להעניק החזרים למחזיקי כרטיס 'חופשי חודשי', היא במסגרת הסיוע אותו מעניק משרד התחבורה לאזרחים בזמן המלחמה, ובנוסף למדיניות אותה אני מובילה להוזלת תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית, במטרה לעודד את הנסיעה של אזרחים בתחבורה הציבורית, מה שיסייע להפחתת הגודש בכבישים ולצמצם את זיהום האוויר בישראל".