מטורף: הצעירה ילדה חמישה ילדים בפחות מארבע שנים

משפחת אלייב, עם שני ילדים קטנים, התרחבה ברגע אחד לחמישה: אחרי לידה שעברה בשלום, שלישיית תינוקות מתוקים הצטרפו לזוג הקטנטנים - חמישה ילדים מתחת לגיל ארבע | "לא פשוט להיות מאושפזת תקופה כה ארוכה כשבבית יש לי 2 בנות קטנות שצריכות אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/23 12:43 טו בכסלו התשפד

מטורף: הצעירה ילדה חמישה ילדים בפחות מארבע שנים
תינוקות, צילום: Flash90

ליפה וארקדי אילייב, בעלי חנות סלולר מחדרה, שתי בנות קטנות. הבכורה בת שנתיים וחצי והשנייה בת 9 חודשים בלבד. כחודשיים לאחר לידתה של בתם הקטנה, נקלטה יפה להריון. במקביל סבלה מכאבים בכליות והופנתה לבדיקת אולטרסאונד. במסגרת הבדיקה התברר לה שככל הנראה יש יותר משק הריון אחד. כאשר הגיעה לבדיקה גינקולוגית התבשרה שאכן היא בהריון ספונטני עם שלישייה. יפה וארקדי המופתעים לא תיארו לעצמם שלאחר זמן כה קצר מאז הלידה האחרונה, הם שוב בהריון, רק הפעם עם שלישייה.

"זה לא פשוט להיות מאושפזת תקופה כה ארוכה בבית חולים כאשר בבית יש לי 2 בנות קטנות שצריכות אותי"

בשבוע 25 סבלה יפה מסחרחורות, הקאות והגיעה לחדר מיון יולדות במרכז הרפואי הלל יפה, שם הוחלט לאשפזה במחלקת אם ועובר. "במשך חודשיים המחלקה הייתה הבית שלי. זה לא פשוט להיות מאושפזת תקופה כה ארוכה בבית חולים כאשר בבית יש לי 2 בנות קטנות שצריכות אותי", מציינת יפה.

בני הזוג המאושרים

בני הזוג המאושרים יחד עם הצוות | צילום: משרד הדוברת הלל יפה

"המאושפזות במחלקה הפכו להיות חברות טובות שלי והיינו מוצאות את עצמנו מעבירות יחד לילות שלמים במחלקה. הייתי חדורת מטרה למשוך את ההיריון כמה שאפשר ואמרתי לעצמי שזה מצב זמני ולמטרה טובה", סיפרה עוד.

מצפים להשתחרר הביתה עם התינוקות ולהתחיל להסתגל למצב החדש

לאחר הלידה ציינו הזוג אילייב: "לאורך כל ההיריון האמנו שזו מתנה גדולה מבורא עולם. תמיד תקשיבו לקול הפנימי שלכם ותלכו עם האמונה הפנימית שבכם. אנו כבר מצפים להשתחרר הביתה עם התינוקות ולהתחיל להסתגל למצב החדש: זוג+חמישה ילדים קטנים".

ד"ר חיים דוד, מנהל מחלקת יולדות וחדרי לידה, הבטיח ליפה שינתח אותה ובאותו בוקר הגיע במיוחד לחדר הניתוח כדי לקיים את הבטחתו. יחד איתו היו גם סילבי אקרמן, המיילדת שיילדה אותה בלידה הראשונה ותמכה בה בלידה השנייה ובמשך האשפוז במחלקה, והמיילדות אירה לינצקי וגאולה מכטייב.