נרקיס חוזרת לשבעה באוקטובר: "צעקתי השם תתעורר דחוף"

אחרי שסרטון שלה פורסם בערוצים פרו-פלשתינים, הזמרת המצליחה לא מתנצלת: "מה הבעיה להגיד את זה? אנחנו מזמן נתפסים בעולם רע, לא משנה מה נעשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/23 21:07 יד בכסלו התשפד

נרקיס חוזרת לשבעה באוקטובר: "צעקתי השם תתעורר דחוף"
נרקיס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת נרקיס חוותה טלטלות רבות מאז החלה המלחמה, באופן אישי וגם פומבי כשסרטון שלה קוראת למחוק את עזה וליישב את גוש קטיף התפרסם ברשתות. היא מספרת בריאיון לפודקאסט "ועדת תרבות" של וואלה על השבועות האחרונים ועל הטלטלה באמונה, "עשה לי דווקא תחושה של 'אני רוצה להיות עוד יותר יהודיה'".

נרקיס: "כעסתי על אלוהים 'נרדמת? אתה חייב לקום'"

הזמרת שמתגוררת סמוך לאשקלון, ופונתה מגוש קטיף, חוותה את טבח השביעי באוקטובר מקרוב: "נתקפתי בהתקף בכי מטורף, משהו בנשמה שלי הרגיש שזה לא אירוע רגיל".

היא סיפרת על האמונה שלה בעקבות מאורעות השבת: "זה קצת מצחיק להגיד אבל אני בסוג של מערכת יחסים עם אלוהים. אז בהתחלה בכיתי המון, דיברתי איתו וכעסתי עליו. אמרתי לו 'איך אתה עושה דבר כזה? נרדמת? אתה חייב לקום'. הדלקתי נרות ובכיתי וצעקתי 'השם, תתעורר דחוף. תראה מה עושים לנו. משפילים אותנו, טובחים בנו במשך 12 שעות כאילו אתה לא קיים'. אחר כך באיזשהו אופן התחזקתי דווקא".

"זה עשה לי דווקא תחושה של 'אני רוצה להיות עוד יותר יהודיה'"

בהמשך היא מספרת על הסערה שהתעוררה ברשתות בעקבות הסרטון שלה קוראת בהופעה לחיילים ליישב את גוש קטיף ולמחוק את עזה. "מה הבעיה להגיד את זה? אנחנו מזמן נתפסים בעולם רע, לא משנה מה נעשה. עשו עליי עליהום מטורף ברשת והבנתי ששונאים אותי כי אני יהודייה. זה עשה לי דווקא תחושה של 'אני רוצה להיות עוד יותר יהודיה'".