מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ההטרלה של חבר הכנסת נגד שגרירת אירלנד: "שמישהו יעדכן שמצא אותה"

אירלנד עוררה סערה נוספת היום כשהשגרירה לא הגיעה לוועדה בכנסת על אף שאישרה הגעה. ח"כ אליהו רביבו התיישב בכיסאה ועקץ את השגרירה "איפה היא? הלכה לאיבוד?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/23 15:29 יד בכסלו התשפד

ההטרלה של חבר הכנסת נגד שגרירת אירלנד: "שמישהו יעדכן שמצא אותה"
אליהו רביבו התיישב במקומה של שגרירת אירלנד, צילום: ללא

ראש ממשלת אירלנד עורר ביקורת אמש כשצייץ כי הילדה אמילי הנד ששוחררה מעזה, "הלכה לאיבוד". היום (ב') אירלנד עוררה סערה נוספת כאשר השגרירה שלה לא הגיעה לוועדה למעמד האישה בכנסת, לאחר שהוזמנה יחד עם שגרירות רבות ממדינות ברחבי העולם. הוועדה דנה בטבח ה-7 באוקטובר לרגל יום המאבק לאלימות בנשים לדיון לרגל יום המאבק לאלימות בנשים, בנוסף הן צפו בסרטון הזוועות.

שגרירת אירלנד הוזמנה ואישרה הגעה אך מסתבר כי בסוף לא הגיעה. במקומם שנשמר לה התיישב אליהו רביבו, חבר כנסת מהליכוד, ואמר: "איפה שגרירת אירלנד? הלכה לאיבוד?" כשהוא מתייחס לאמירתו של ראש ממשלת אירלנד יום קודם. כזכור, בעקבות הציוץ אמש, שר החוץ אלי כהן זימן את שגרירת אירלנד לנזיפה.

סגנית נשיאת האיחוד האירופי: "מי שתקף את ישראל תקף את כל הדמוקרטיות בעולם"

במהלך הוועדה דיברה סגנית נשיאת האיחוד האירופי בווידאו והדגישה כי "כל הדמוקרטיות וארגוני הנשים צריכים לגנות את חמאס על הסבל שגרמו לנשים. אנחנו צריכים להראות לעולם מה עשה חמאס לנשים האלו ולמשפחות. זה פשע. מי שתקף את הנשים הישראליות תקף את כל הנשים, ומי שתקף את ישראל תקף את כל הדמוקרטיות בעולם. עלינו להבטיח שלא יהיה לעולם שוב השבעה באוקטובר".