בת המשפחה של החטופים: "גם כשהם יהיו פה, זה לא סוף שמח"

לאחר שעסקת החטופים נחתמה, בת דודתו של אחד החטופים מספרת על תחושותיה בעקבות העסקה ועל החיים שאחרי: "הם לא יחזרו אותם אנשים שאנחנו מכירים, זו רק התחלת הדרך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/23 13:48 י בכסלו התשפד

בת המשפחה של החטופים: "גם כשהם יהיו פה, זה לא סוף שמח"
הפגנה לשחרור התינוק כפיר ביבס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אוריה יחבס, בת דודתו של ירדן שנחטף לעזה לצד רעייתו שירי וילדיהם אריאל וכפיר, סיפרה בראיון לרדיו 103FM על רגשותיה בעקבות עסקת החטופים, על היום שאחרי השבי ועל התקווה שכולם יחזרו בשלום: "אנחנו מצפים ומקווים לשובם של שירי והילדים ואנחנו גם מצפים ומקווים לשובו של ירדן, לרגע זה לא יורד לנו מהעיניים. מבחינתנו זה לא נגמר עד שירדן ושירי והילדים לא בבית".

"אין לנו שום מידע לצערי. נותר לנו רק לקוות ששירי והילדים לפחות ביחד. אנחנו מבינים שירדן ושירי והילדים הופרדו. ירדן נלקח באופן אחד, שירי והילדים נלקחו על ידי אנשים אחרים באופן אחר", היא שיתפה בכאב, "אנחנו רק מקווים שבאמת שלומם נשמר. התקווה זה מה שנשאר לנו אין לנו עוד הרבה במה להיאחז".

"גם כששירי והילדים יהיו פה, זה לא סוף שמח, זו רק ההתחלה"

על תחושותיה בעקבות עסקת החטופים היא אמרה: "הידיעה שיש איזושהי אפשרות ששירי והילדים יהיו בבית ויהיו במקום בטוח כמובן שהפיחה בנו המון תקווה ושמחה. לצד זה, אנחנו קרועים מהידיעה שירדן כרגע לא על הפרק בכלל". עוד ציינה יחבס כי "גם כששירי והילדים יהיו פה, זה לא איזה סוף שמח, זו רק ההתחלה של הדרך. הם לא יחזרו אותם אנשים שאנחנו מכירים, הרי יהיו שם הרבה דברים ופצעים שצריך יהיה לתקן ואני מקווה שנצליח לתקן. זה שהם יגיעו לכאן זו רק התחלת הדרך שלנו, כי הדרך ארוכה לשיקום".

אוריה יחבס: "אני פשוט יודעת שהם יחזרו"

היא סיימה בתקווה: "אנחנו מנסים לחזק ולהחזיק אחד את השני. כל הזמן דיברתי על התקווה כעל ידיעה שאני יודעת שהם יחזרו, הם לא יכולים להישאר שם, זה לא יקרה, אני פשוט יודעת שהם יחזרו. אנחנו פשוט צריכים לצעוק מספיק חזק'".