מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בני אותה כיתה בישיבה התיכונית: שלושת החברים נפלו בעזה

יהונתן סמו, איתן דישון ואיתן רוזנצוויג, בני אותה הכיתה בישיבה התיכונית נווה שמואל באפרת נפלו בהגנה על המולדת ברצועת עזה: "בשורות קשות ומרות שוב על בית הישיבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/23 19:09 ט בכסלו התשפד

בני אותה כיתה בישיבה התיכונית: שלושת החברים נפלו בעזה
שלושת החברים שנפלו, צילום: דובר צה"ל

מחזור ל"ד בישיבה התיכונית נווה שמואל באפרת ספג מכה כואבת בקרבות. היום (ד') התבשרו בישיבה על נפילתו של איתן דב רוזנצוויג מאלון שבות, לוחם גדוד שקד בחטיבת גבעתי, בקרבות בצפון הרצועה. רוזנצוויג מצטרף לשני חבריו לכיתה בישיבה, יהונתן סמו ואיתן דישון. יהונתן סמו מכרמי צור, לוחם גדוד 202 בחטיבת הצנחנים, נפל אחרי שנפצע בקרב במרכז הרצועה. איתן דישון מירושלים, לוחם סיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון הרצועה.

בישיבה כתבו אחרי הבשורה הקשה על נפילתו של רוזנצוויג: "בִּלַּע הַמָּוֶת לָנֶצַח וּמָחָה ה' דִּמְעָה מֵעַל כָּל פָּנִים וְחֶרְפַּת עַמּוֹ יָסִיר מֵעַל כָּל הָאָרֶץ כִּי ה' דִּבֵּר. בשורות קשות ומרות שוב על בית הישיבה. תלמידנו איתן רוזנצוויג נפל בקרב. איתן היה תלמיד מוכשר של תורה, חסד ואומנות. נעים הליכות ומאיר פנים. גם הוא מצטרף לחבריו שנפלו מאותה כיתה - יהונתן סמו ואיתן דישון. ה׳ ייקום דמם! ייבדל לחיים ארוכים, אלעד אחיו, הלומד בכיתה יא. עצוב וקשה. פרטים על מועד הלוויה יפורסמו בהמשך. איתן הוא הבוגר החמישי של בית הישיבה שנפל במלחמה הקשה הזו. יהי זכרו ברוך!".