מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

באמצע המלחמה: חברת התעופה הבינלאומית מחזירה את הטיסות לישראל

על אף הלחימה, חברת התעופה הלאומית של אתיופיה תחזור להפעיל טיסות לארץ החל מהחודש הבא. מנהל החברה בישראל: "אנחנו רוצים להפגין את אחריותנו בתקופה קשה זו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/23 13:08 ח בכסלו התשפד

באמצע המלחמה: חברת התעופה הבינלאומית מחזירה את הטיסות לישראל
נוסעים במטוס, צילום: shutterstock

מתחילת המלחמה בארץ חברות תעופה זרות רבות ביטלו את טיסותיהן לישראל. אחת החברות הבודדות שהמשיכו להפעיל טיסות גם לאחר תחילת הלחימה היא אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה הלאומית של אתיופיה. אך לבסוף גם היא נאלצה לבטל את קו תל אביב - אדיס אבבה לאחר כמה שבועות. אמש (ב') החברה הכריזה על החזרת הטיסות לישראל. הטיסות יחזרו בתדירות של 5 טיסות בשבוע, החל מה-1.12.

חשוב לזכור שטיסות של אתיופיאן איירליינס פותחות נתיב לטיסות המשך ליעדים שונים באפריקה ובמזרח כמו למשל הודו ותאילנד. באתר החברה כבר פתחו את האפשרות לרכישת כרטיסים, וכיום מחיר כרטיס הלוך-חזור מנתב"ג יעלה לכם החל מ-791 דולרים.

נתב"ג |

נתב"ג | , צילום: Moshe Shai/Flash90

"כל עוד יש לנו סיווג ביטחוני לפעול, נמשיך לעשות זאת בשמחה"

ברהנו קאסה, המנהל האזורי של החברה בישראל, סיפר בראיון לאתר "פספורט" כי הם ימשיכו לשרת את הנוסעים הישראלים ככל שיוכלו: "אנחנו רוצים להפגין את אחריותנו בתקופה קשה זו. חברת התעופה שלנו ידועה כחברה הממשיכה בעקביות לשרת מדינות, שיש בהן סכסוכים ומלחמות ואסונות טבע. זכרו את המשך הנוכחות והפעילות שלנו בישראל בתקופת מגפת הקורונה. כל עוד יש לנו סיווג ביטחוני לפעול, נמשיך לעשות זאת בשמחה".