מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

המפגש המרגש בין הלוחם לצוות שהציל את חייו: "אין לנו ארץ אחרת"

שוהם, לוחם שנפצע בעזה לאחרונה, ומאושפז בבית החולים, נפגש עם האנשים שהצילו את חייו: "הכוח שלי לקום כל בוקר מהמיטה ולהמשיך בתהליך, זה למען המשפחה והחברים שלא מפסיקים לתמוך ולדאוג לי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/23 10:23 ח בכסלו התשפד

המפגש המרגש בין הלוחם לצוות שהציל את חייו: "אין לנו ארץ אחרת"
שוהם עם מציליו, צילום: בית החולים הציבורי אסותא אשדוד

מפגש מרגש: שוהם, לוחם גולני, נפצע קשה בעזה לפני מספר ימים. לאחרונה התקיים בחצר בית החולים הציבורי אסותא אשדוד מפגש מרגש בין צוות המסוק מטייסת 124 יחד עם רופא, פרמדיק ולוחם מיחידה 669 שהצילו את חייו.

שוהם, החייל שנפצע

שוהם, החייל שנפצע, צילום: ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד

"בסופו של דבר אין לנו ארץ אחרת"

במהלך המפגש הודה שוהם לצוות הרפואי שטיפל בו במסירות מרגע הפציעה ועד עכשיו, הן בשטח והן בבית החולים. "ההתאוששות איטית אבל מבטיחה", אמר הלוחם. "הכוח שלי לקום כל בוקר מהמיטה ולהמשיך בתהליך, זה למען המשפחה והחברים שלא מפסיקים לתמוך ולדאוג לי, אותם אנשים שהצילו אותי וממשיכים להציל חיים בעזה", סיפר. "חבריי לגדוד שצולחים כל משימה וחותרים למגע בכל רגע נתון ובסוף גם תוקעים דגל של גולני בקצה"

נלחם להגיע לקרבי

נציין כי בשנת 2018 עברו שוהם ומשפחתו תאונת דרכים במהלך חופשה בתאילנד, בה נפצעו. שוהם שבר את הירך וקיבל פרופיל 64, אך למרות הפרופיל הנמוך הוא נלחם להתגייס כלוחם קרבי. "הפעם המלחמה פגשה אותי במשמרת שלי ואני שמח שהיה לי את הזכות לבצע את תפקידי במלחמה כי בסופו של דבר אין לנו ארץ אחרת".