מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

החל מהיום: זה מה שיחכה לחוזרים ארצה בנתב"ג

כאות הזדהות עם משפחות החטופים והחטופות, תקרין רשות האוכלוסין וההגירה את תמונות החטופים והחטופות בכלל עמדות ביקורת הגבולות במעברי הגבול הבינלאומיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/23 17:13 ז בכסלו התשפד

החל מהיום: זה מה שיחכה לחוזרים ארצה בנתב"ג
נתב"ג, צילום: Moshe Shai/FLASH90

החל מהיום (ב'), יוקרנו תמונות החטופים והחטופות בעמדות ביקורת הגבולות של רשות האוכלוסין וההגירה, בכלל מעברי הגבול הבינלאומיים. העמדות הן עמדות ביקורת הגבולות העצמיות הפרושות באולמות היוצאים ובאולמות הנכנסים.

במעברים היבשתיים, במעברים הימיים או במעברים האוויריים- כל נוסע שיעבור החל מהערב בעמדות ביקורת הגבולות של רשות האוכלוסין וההגירה, בכלל מעברי הגבול הבינלאומיים (20), יוכל לצפות בתמונות החטופים והחטופות הנמצאים בעזה ולהתפלל יחד עם כולם, לחזרתם בהקדם.

מעברי הגבול בישראל

הכניסה והיציאה מישראל, מתבצעת דרך 20 מעברי הגבול בין לאומיים - ביבשה, באוויר ובים. מעברי הגבול, מאוישים בנציגי ביקורת הגבולות, המבצעים בקרה על התנועה לישראל וממנה. המעבר בגבול כרוך במעבר בביקורת הגבולות ובהצגת דרכון בתוקף. כל כניסה לישראל או יציאה ממנה שלא דרך מעבר גבול או ללא היתר - מהווה עבירה על החוק.

השינוי בביקורת הדרכונים

השינוי בביקורת הדרכונים צילום: צילום מסך

בין המעברים המוכרים יותר, ניתן למצוא את נמל התעופה בן גוריון, נמל התעופה על שם אילן רמון, מעבר בגין (טאבה), מעבר ארז והנמלים הימיים (אשדוד, חיפה). כמו כן, קיימות תחנות גבול עם מדינות אשר אין לישראל יחסים רשמיים איתן - מעבר קוניטרה (סוריה) וראש הנקרה (לבנון).