סמוטריץ' קיבל את הודעת הרשות הפלשתינית ולא הופתע

ההכחשה של הטבח ברעים על ידי הרשות הפלשתינית גררה תגובות רבות מכל רחבי הקשת הפוליטית, גם שר האוצר מגיב על ההכחשה המקוממת: "אנחנו עדים לשנאת ישראל עזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/23 22:53 ו בכסלו התשפד

סמוטריץ' קיבל את הודעת הרשות הפלשתינית ולא הופתע
סמוטריץ' , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו תגובה על ההכחשה שהוציאה הרשות הפלשתינית לטבח שהתרחש במסיבה ברעים: "ההודעה של הרש"פ מזעזעת אך לא מפתיעה. אנחנו עומדים מול אויב אכזר".

רק יישות מעוותת כמו הרש"פ יכולה להגן על מעשי הטבח

סמוטריץ' המשיך וכתב: "הפרופגנדה של החמאס ושל הרש"פ נגד מדינת ישראל היא חלק ממכונת המלחמה שלהם נגד אזרחי ישראל. רק יישות מעוותת כמו הרש"פ יכולה להגן על מעשי הטבח ולהאשים את מדינת ישראל. אני גאה בכך שעצרתי את תקציב הרשות. אני קורא למי שעוד חולם על העברת כסף לרשות כדי שהיא תעביר אותו לעזה להתעשת. אנחנו עדים לשנאת ישראל עזה, כמו שלא ראינו מאז השואה וכנגד אלו ואלו אזרחי ישראל מתאחדים ומתעוררים מהקונספציה ומהסיוט שהיינו בתוכה בעשורים האחרונים".

נזכיר כי הרשות הפלשתינית פרסמה היום (א') מכתב אותו הפיצה למשרדי החוץ בעולם ולאו"ם בו הכחישה את הטבח האכזרי שביצע חמאס בשביעי לאוקטובר בפסטיבל "נובה" ברעים: "החקירה המוקדמת של משטרת ישראל הוכיחה כי מסוקים ישראלים הפציצו ב-7 באוקטובר אזרחים ישראלים שהשתתפו בפסטיבל הטבע, מה שאומר שמטוסי קרב ישראלים גרמו להרס רב באזור", פתחו וכתבו. "לאחר אירוע זה הופעל 'פרוטוקול חניבעל', מה שאפשר למשטרת הכיבוש ולצבא להרוג את כולם. לפיכך, סבור המשרד כי תוצאת חקירה זו מטילה ספק בדיווחים הישראליים באשר להרס וההרג שאירעו באותו אזור".

נתניהו גינה את הרשות- לפיד התייצב לצידו

בעקבות המכתב, נתניהו יצא היום לתקשורת באמירה ברורה: "לא די שכבר 44 ימים אבו מאזן מסרב לגנות את הטבח הנורא, כעת אנשיו מכחישים את הטבח הזה והופכים את היוצרות על ישראל. מכחיש השואה אבו מאזן מכחיש כעת גם את הטבח של חמאס-דאעש".

נתניהו המשיך ואמר כי: "אני רוצה להיות ברור - ביום שאחרי שנחסל את החמאס, לא נאפשר שמי שינהל את הממשל האזרחי בעזה יכחיש טרור, יתמוך בטרור, ישלם לטרור ויחנך את ילדיו לטרור ולחיסולה של מדינת ישראל. את זה לא נאפשר".

לפיד צייץ וכתב כי הוא: "מצטרף לגינוי הנחרץ של ראש הממשלה נתניהו להודעה המתועבת והשיקרית של משרד החוץ הפלשתיני. מי שמכחיש את הטבח, הופך את עצמו לשותף לפשע הנורא ביותר נגד העם היהודי מאז השואה".