מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ממצאים חדשים בשיפאא': התגלתה תמונה של אורי מגידיש טרם חטיפתה

צה"ל חשף כי במחשב הנייד שהתגלה בשיפאא' נמצאה תמונה של החיילת שנחטפה וחולצה - אורי מגידיש, עוד מלפני החטיפה: "טרם מיצינו את כלל המידע הנמצא במחשב או בדיסקים שהיו במרכז הפיקוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/23 16:45 ג בכסלו התשפד

ממצאים חדשים בשיפאא': התגלתה תמונה של אורי מגידיש טרם חטיפתה
אורי מגידיש לצד משפחתה, צילום: דובר צה"ל

צה"ל עדכן בפרטים נוספים מפעילות הכוחות בבית החולים שיפאא', וחשף כי במחשב נייד שנמצא במרכז הפיקוד והשליטה של החמאס בבית החולים, הוצגה בו תמונה ממקורות גלויים של אורי מגידיש טרם חטיפתה. "טרם מיצינו את כלל המידע הנמצא במחשב או בדיסקים שהיו במרכז הפיקוד", נמסר.

עוד נאמר: "במהלך הסריקות במרחב שיפאא׳ אותרו אמצעים טכנולוגיים, לרבות אמצעי מחשוב ועליהם מידע ותיעוד שנחקרים כעת. יש בידינו מידע מובהק המצביע על קשר בין פעילות החמאס בבית החולים לסוגיית החטופים".

מאגר התחמושת שנמצא בשיפאא

מאגר התחמושת שנמצא בשיפאא', צילום: דובר צה"ל

מצבורי נשק רבים ורשת מנהרות תת-קרקעיות

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי אמר מוקדם יותר כי נמצאו על מחשבי בית החולים תמונות וסרטונים של חטופים לאחר שנלקחו בשבי. בבית החולים עצמו מצא צה"ל מצבורי נשק רבים ומתחת למבנה ישנה רשת מנהרות תת-קרקעיות.

כתבת ה-BBC, לוסי וויליאמסון הוזמנה על ידי דובר צה"ל להיכנס עם כוחותינו אל תוך בית החולים שיפאא' על מנת להראות לסוכנות הידיעות העוינת כי לא מדובר בבית חולים תמים. היוםיצאה הכתבה ברשת החדשות העוינת לישראל ובמסגרתה מתגלים פרטים רבים, הכתבת מציינת כי: "הנוכחות שלנו, יממה בלבד לאחר שישראל השתלטה על בית החולים, מעידה רבות על המוטיבציה של ישראל להראות לעולם מדוע הם כאן".